Prosze o zmienienie klasy
Szefu Kapucyn
04.05.2012
Proszę o dodanie tej klasie : zabicie z noża 1/1 z PPM w generatorze robiłem nie działa proszę to jakoś inaczej zrobić za działającą z pewnością wynagrodzę !!
Attached Files
Engi
04.05.2012
Za przeproszeniem ciebie nie da sie pobrać.nie da sie pobrac ;/
Łap
Nie chciał w tej klasie obniżonej grawitacji i miał brać 1/1 z PPM a nie z LPM i PPM czytaj ze zrozumieniem.
Edited by playaz44, 04.05.2012 20:58.
Engi
04.05.2012
To niech się nauczą czytać ze zrozumieniem i sam zobacz w sma co oni mu dali... nic tylko tępić takich. Post zgłoszony.może tak trochę kultury
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Na nozu spada jej widocznosc posiada he i 1/1 z noza (PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
{
SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED;
}
Edited by playaz44, 04.05.2012 21:57.
Kaski 05.05.2012
Jeśli u cb nie zadziała to chyba źle wgrywasz i zostawiasz stary zepsuty plik bo ja testowałem u siebie na servie ;D
Edited by Kaski, 05.05.2012 06:13.
Attached Files
Edited by Kaski, 05.05.2012 06:13.
Engi
05.05.2012
@up twoja klasa zrobiona z opisem ale on chciał żeby zabijało z PPM a nie z obydwu
ChadaWGW2 05.05.2012
To jak taki kox to moze sam zrob a nie cwaniakujesz@up twoja klasa zrobiona z opisem ale on chciał żeby zabijało z PPM a nie z obydwu
a zresztą na tej klasie co zrobiles tez jest grawitacja
@Edit
Spróbuj to jak nie dziala to nie wiem
Attached Files
Edited by ChadaWGW2, 05.05.2012 11:16.
Engi
05.05.2012
To jak taki kox to moze sam zrob a nie cwaniakujesz@up twoja klasa zrobiona z opisem ale on chciał żeby zabijało z PPM a nie z obydwu
a zresztą na tej klasie co zrobiles tez jest grawitacja
@Edit
Spróbuj to jak nie dziala to nie wiem
Tak się składa cwaniaku, że zrobiłem już w 1szym poście a grawitka jest bo już była w tej klasie on chciał tylko dodać 1/1 z kosy PPM...
Edited by playaz44, 05.05.2012 11:29.
Engi
05.05.2012
O jejku cwaniaku człowiek nie maszyna może się pomylić żebyście się tak do amxbansa przyłożyli żeby był bez błędów...To cwaniaku co mowisz ze on nie chce grawitacji ?
ChadaWGW2 05.05.2012
dobra spokój
Ale nie pisz czytajcie ze zrozumieniem...
Edited by ChadaWGW2, 05.05.2012 12:17.
Ale nie pisz czytajcie ze zrozumieniem...
Edited by ChadaWGW2, 05.05.2012 12:17.