Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Szefu Kapucyn
03.05.2012
Wiem ,ze to nie do tematu ale proszę o 2 klasy.
Maniak[SuperPremium]: Posiada mp5 i aug i + 15 dmg z obydwóch. Posiada wszystkie granaty i 1/3 z he i 2 rakietki
Zdrowie:65
Kondycja:35
Inteligencja:20
Wytrzymałość:20
proszę ja zrobic na ADMIN_LEVEL_G chodzi mi o ta klase @up
Camper: Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550
Zdrowie:10
Kondycja:35
Inteligencja:5
Wytrzmałość:10
Ta klasa jest darmowa @up
Z góry dzięki pamietajcie kto 1 ten lapie +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 03.05.2012 22:42
Maniak[SuperPremium]: Posiada mp5 i aug i + 15 dmg z obydwóch. Posiada wszystkie granaty i 1/3 z he i 2 rakietki
Zdrowie:65
Kondycja:35
Inteligencja:20
Wytrzymałość:20
proszę ja zrobic na ADMIN_LEVEL_G chodzi mi o ta klase @up
Camper: Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550
Zdrowie:10
Kondycja:35
Inteligencja:5
Wytrzmałość:10
Ta klasa jest darmowa @up
Z góry dzięki pamietajcie kto 1 ten lapie +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 03.05.2012 22:42
Kaski 04.05.2012
Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?
proszę Cie bardzo licze na ++
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
proszę Cie bardzo licze na ++
Szefu Kapucyn
04.05.2012
@up
A zrobione ,ze przy kucaniu z auto-kampa ? Bo o to mi chodzilo ?
A zrobione ,ze przy kucaniu z auto-kampa ? Bo o to mi chodzilo ?
Engi
04.05.2012
Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
proszę Cie bardzo licze na ++
To ca dałeś jest na kucanie z autokampą, upraszanie się o punkty reputacji jest zabronione czytaj regulamin.
Maniak:
Spoiler
Szefu Kapucyn
04.05.2012
Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 04.05.2012 14:55
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 04.05.2012 14:55
Engi
04.05.2012
Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +