←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Prosze o 2 klasy jak najpredzej

  • +
  • -
Szefu Kapucyn - zdjęcie Szefu Kapucyn 03.05.2012

Wiem ,ze to nie do tematu ale proszę o 2 klasy.


Maniak[SuperPremium]: Posiada mp5 i aug i + 15 dmg z obydwóch. Posiada wszystkie granaty i 1/3 z he i 2 rakietki
Zdrowie:65
Kondycja:35
Inteligencja:20
Wytrzymałość:20

proszę ja zrobic na ADMIN_LEVEL_G chodzi mi o ta klase @up



Camper: Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550
Zdrowie:10
Kondycja:35
Inteligencja:5
Wytrzmałość:10

Ta klasa jest darmowa @up

Z góry dzięki pamietajcie kto 1 ten lapie +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 03.05.2012 22:42
Odpowiedz

  • +
  • -
sCerR..*! - zdjęcie sCerR..*! 03.05.2012

Już masz :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Szefu Kapucyn - zdjęcie Szefu Kapucyn 04.05.2012

Ref@
Odpowiedz

Kaski - zdjęcie Kaski 04.05.2012

Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


proszę Cie bardzo licze na ++
Odpowiedz

  • +
  • -
Szefu Kapucyn - zdjęcie Szefu Kapucyn 04.05.2012

@up

A zrobione ,ze przy kucaniu z auto-kampa ? Bo o to mi chodzilo ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 04.05.2012

Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}


proszę Cie bardzo licze na ++


To ca dałeś jest na kucanie z autokampą, upraszanie się o punkty reputacji jest zabronione czytaj regulamin.

Maniak:

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
Szefu Kapucyn - zdjęcie Szefu Kapucyn 04.05.2012

Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o





Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ;P ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Użytkownik Szefu Kapucyn edytował ten post 04.05.2012 14:55
Odpowiedz

  • +
  • -
Engi - zdjęcie Engi 04.05.2012

Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o





Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ;P ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Szefu Kapucyn - zdjęcie Szefu Kapucyn 04.05.2012

Dziekowac ;d
Odpowiedz