Kod do 1/x z x i 1/x z x
fejk 03.05.2012
Witam, chciałbym by ktoś mi tutaj wytłumaczył jak dodać do jednej klasy np.
Klasa posiada M4 + dgl
jak dodać do m4 np. 1/5
a do dgl np. 1/3
Czekam na kod i małego poradnika
Klasa posiada M4 + dgl
jak dodać do m4 np. 1/5
a do dgl np. 1/3
Czekam na kod i małego poradnika
Oporowiec 03.05.2012
pod
dodajesz
nastepnie w plugin init dodajesz
pozniej na koniec .sma dodajesz
#include
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
nastepnie w plugin init dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pozniej na koniec .sma dodajesz
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) //15 z m4
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z deagle
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Maniek974
03.05.2012
W generatorze klas nie można ustawić dla konkretnej broni więc kod RPK. Macior jest poprawny.