←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Kod do 1/x z x i 1/x z x

fejk's Photo fejk 03.05.2012

Witam, chciałbym by ktoś mi tutaj wytłumaczył jak dodać do jednej klasy np.

Klasa posiada M4 + dgl

jak dodać do m4 np. 1/5

a do dgl np. 1/3

Czekam na kod i małego poradnika :)
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 03.05.2012

pod

#include


dodajesz

#define DMG_BULLET (1<<1) 


nastepnie w plugin init dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


pozniej na koniec .sma dodajesz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) //15 z m4
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z deagle
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
sasuiro's Photo sasuiro 03.05.2012

a nie latwiej w generatorze klas ?http://amxx.pl/generator-klas/
Quote

  • +
  • -
Maniek974's Photo Maniek974 03.05.2012

W generatorze klas nie można ustawić dla konkretnej broni więc kod RPK. Macior jest poprawny.
Quote

fejk's Photo fejk 03.05.2012

O to mi chodziło, + poleciał
Quote