Nieumiem dodać żeby klasy dostawały bronie
MazaQ
02.05.2012
Proszę o to aby klasy dostawały bronie w diablo modzie
Mag = P90
Mnich = Famas
Paladyn = M4A1
Zabójca = AK-47
Nekromanta = MP5
Barbarzyńca = M249
Hunter = Galil
Imperator = Deagle + HE
Duch = AWP + Smoke
Ezreal = Scout + HE + Flesh
Skoczek = Elites
Oczywiście z nabojami xP
Tym lub własnym sposobem:
Bardzo proszę o dodanie tego chociażby dla podstawowych 7 klas
Z góry dziękuję
Mag = P90
Mnich = Famas
Paladyn = M4A1
Zabójca = AK-47
Nekromanta = MP5
Barbarzyńca = M249
Hunter = Galil
Imperator = Deagle + HE
Duch = AWP + Smoke
Ezreal = Scout + HE + Flesh
Skoczek = Elites
Oczywiście z nabojami xP
Tym lub własnym sposobem:
W public roundstart znajdz
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
Nad tym dodaj
if (player_class[i] == Nazwa_Klasy){
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}
Bardzo proszę o dodanie tego chociażby dla podstawowych 7 klas
Z góry dziękuję
Załączone pliki
Dizip 02.05.2012
Sory gościu ,ale jak Tobie się nie chcę dodać takich pierdół i zasłaniasz się "nie umiem" to życze ci powodzenia w prowadzeniu sieci
tu masz nazwy broni jakbyś jakiejś nie znał
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Mam nadzieję ,że jesteś osobą kompetentną i inteligentną sobie poradzisz inaczej nie warto nawet stawiać dzisiaj daiblomodów; )
tu masz nazwy broni jakbyś jakiejś nie znał
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Mam nadzieję ,że jesteś osobą kompetentną i inteligentną sobie poradzisz inaczej nie warto nawet stawiać dzisiaj daiblomodów; )
ParadisO
02.05.2012
zamiast tego
spróbuj tego
if (player_class[i] == Hunter){
fm_give_item(i, "weapon_gali")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}
spróbuj tego
if (player_class[i] == Hunter){
give_item(id,"weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
}
MazaQ
02.05.2012
4 errory mi wywala
Może tak ?
Tak działa moim sposobem wiec temat do zamknięcia
Użytkownik MazaQ edytował ten post 02.05.2012 11:48
Może tak ?
}
case Klasa:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_fiveseven");
}
Tak działa moim sposobem wiec temat do zamknięcia
Załączone pliki
Użytkownik MazaQ edytował ten post 02.05.2012 11:48
Dizip 02.05.2012
W roundstart zrob
Uzywaj fm_give_item bo inaczej bedzie bugowac
if(player_class[id] == Twoja_klasa)
{
fm_give_item(i,"weapon_awp")////bron sobie zmienisz
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 30)
}
Uzywaj fm_give_item bo inaczej bedzie bugowac
MazaQ
03.05.2012
Zrobiłem tak i działa
Temat do zamknięcia xP
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Paladyn)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Zabojca)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Nekromanta)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
if (player_class[i] == Barbarzynca)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
if (player_class[i] == Ninja)
{
fm_give_item(i, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
}
if (player_class[i] == Hunter)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
mag_fb[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
Temat do zamknięcia xP