Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerobienie klasy General

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 01.05.2012 18:17

Witam!
Daję .sma klasy general, i proszę o przerobienie, bo jak się rzuci blisko siebie granat to zabija siebie, i chce zeby tak nie bylo, albo przynajmniej normalne obrażenia.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

new const frakcja[] = "Klasy premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 02.05.2012 10:58

REFF
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.05.2012 11:07


#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <amxmisc>

#include <codmod_frakcje>

#include <fun>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)



new const nazwa[]   = "General [PREMIUM]";

new const opis[]    = "1/1 z he";

new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie   = 40;

new const kondycja  = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];



new const frakcja[] = "Klasy premium";



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    give_item(id, "weapon_hegrenade");

    

    return COD_CONTINUE;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(this == idattacker)

        return HAM_IGNORED;

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    if(!ma_perk[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych