Jak dodać nowe menu w bf2 mod?
Edytuje plik menu.inl ale ciągle nie mogę skompilować. Wyskakuje mi:
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
//// bf2rank.sma
// bf2/menu.inl(45) : error 017: undefined symbol "MENU_ONE"
// bf2/menu.inl(250) : error 017: undefined symbol "MENU_ONE"
//
// 2 Errors.
// Could not locate output file compiled\bf2rank.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 1,3 sec
// ----------------------------------------
Press enter to exit ...
Jak ja to robie:
public Bf2menu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("\wBF2 \yElite Army^n\rMenu Glowne", "menu_handler");
menu_additem(menu, "\yPomoc", "0", 0);
menu_additem(menu, "\wStatysyki", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wResetowanie", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wKup odznaki", "3", 0);
menu_additem(menu, "\rAdministracja", "4", ADMIN_LEVEL);
menu_addtext(menu, "^n\yWykonane dla eArmy.pl", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menuselection[id]=MENU_MAIN;
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public onemenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
new menu = menu_create("\wBF2 \yElite Army^n\rMenu Resetowania", "menu_handler");
menu_additem(menu, "\wZresetuj statystyki BF2", "0", 0);
menu_additem(menu, "\yZresetuj DMR Rank", "1", 0);
menu_additem(menu, "\rZresetuj statystyki BF2 serwera", "2", ADMIN_LEVEL);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menuselection[id]=MENU_ONE;
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
[...]
case MENU_MAIN:
{
switch (key)
{
case 0: helpmenu(id);
case 1: statsmenu(id);
case 2: onemenu(id);
case 3: client_print(id, print_chat, "Aby kupic odznaki pisz GG: 23444258");
case 4: adminmenu(id);
}
}
case MENU_ONE:
{
switch (key)
{
case 0: client_cmd(id, "bf2_resetstats");
case 1: client_cmd(id, "hp_rank_reset");
case 2: client_cmd(id, "bf2_resetserverstats");
}
}
Liczę na pomoc.
Użytkownik Kłusownik edytował ten post 29.04.2012 21:21