[ROZWIĄZANE] Pobieranie origin z respa ora...
Droso
28.04.2012
Witam bawię się w teleporty, chciałem zrobić, opcję w menu If you have BUG
1.czyli teleportuje na respo, można oczywiście pobierać origin podczas spawnu i wtedy może być, lecz przy 32 osobach jest to trochę bez sensu, da się jakoś przenosić na resp bez potrzeby originu?
2.Oraz jak zrobić menu które usunie się dopiero po menu_destroy
menu mam zrobione poprzez menu_additem
Proszę o konkretne przykłady.
@edit Dobra co do spawnu to użyłem spawn(id), ale jest to chyba, nie najlepsze, ponieważ mam od razu 100HP (chyba, że to od CodModa)
Macie .sma i pokażcie jak zrobić, aby menu niszczyło się tylko poprzez EXIT
1.czyli teleportuje na respo, można oczywiście pobierać origin podczas spawnu i wtedy może być, lecz przy 32 osobach jest to trochę bez sensu, da się jakoś przenosić na resp bez potrzeby originu?
2.Oraz jak zrobić menu które usunie się dopiero po menu_destroy
menu mam zrobione poprzez menu_additem
Proszę o konkretne przykłady.
@edit Dobra co do spawnu to użyłem spawn(id), ale jest to chyba, nie najlepsze, ponieważ mam od razu 100HP (chyba, że to od CodModa)
Macie .sma i pokażcie jak zrobić, aby menu niszczyło się tylko poprzez EXIT
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "hubert" new mTELEPORT new pozycja[3] = 0 new origin[3] = 0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) mTELEPORT = menu_create("menu", "mh_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (1)", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Zapisz pozycje (2)", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 1", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do pozycji 2", "ma_TELEPORT") menu_additem(mTELEPORT, "Idz do spawnu", "ma_TELEPORT") register_clcmd("say /teleport", "TELEPORT"); } public TELEPORT(id) menu_display(id, mTELEPORT, 0) public mh_TELEPORT(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) menu_destroy(menu) switch(item){ case 0: { get_user_origin(id, pozycja) client_print(id, print_chat, "Pozycja 1 zapisana") dodaj(id) } case 1: { get_user_origin(id, origin) client_print(id, print_chat, "Pozycja 2 zapisana") dodaj(id) } case 2: { if(pozycja[0] && pozycja[1] != 0) set_user_origin(id, pozycja) else client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje.") } case 3: { if(origin[0] && origin[1] != 0) set_user_origin(id, origin) else client_print(id, print_chat, "Pierw Zapisz pozycje. (2)") } case 4: { spawn(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public dodaj(id){ origin[2] += 2 pozycja[2] += 2 }
Fili:P
28.04.2012
Znajdujesz byt info_player_start czy tam info_player_deathmatch (nie pamietam nazwy), pobierasz jego origin i teleportujesz tam gracza
d0naciak
28.04.2012
Do spawnowania uzyj :
Co do menu to usun :
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Co do menu to usun :
if(item == MENU_EXIT)
menu_destroy(menu)
Droso
28.04.2012
Mógłbyś podać funkcje którą znajdę te Byty startowe gracza?Znajdujesz byt info_player_start czy tam info_player_deathmatch (nie pamietam nazwy), pobierasz jego origin i teleportujesz tam gracza
Czemu mam to usuwać? Menu i tak się zniszczy (?)Do spawnowania uzyj :
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Co do menu to usun :if(item == MENU_EXIT)
menu_destroy(menu)
+ mam pytanie jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
speedkill
28.04.2012
//Globalna Float:g_fSpawnOrigin[3],Float:g_fSpawnOrigin1[3] //plugin_init //dla ct new iEnt = fm_find_ent_by_class(-1, "info_player_start") pev(iEnt, pev_origin, g_fSpawnOrigin) //dla tt new iEnt1 = fm_find_ent_by_class(-1, "info_player_deathmatch") pev(iEnt1, pev_origin, g_fSpawnOrigin1) /Wyslanie na resp //ct set_pev(id, pev_origin, g_fSpawnOrigin) //tt set_pev(id, pev_origin, g_fSpawnOrigin1)
Droso
28.04.2012
Bardzo dziękuję.
Teraz tylko zostało :
Pytanie 2. czyli jak zrobić, żeby menu niszczyło się tylko poprzez Exit.
oraz jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
Teraz tylko zostało :
Pytanie 2. czyli jak zrobić, żeby menu niszczyło się tylko poprzez Exit.
oraz jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
speedkill
28.04.2012
Co do menu w case wywołuj jego pokazanie jeśli niechcesz żeby zniknęło po naciśnięciu 1,2 itp.
np. case 1:
{
//kod
menu(id)
}
np. case 1:
{
//kod
menu(id)
}
radim
28.04.2012
dodaj:
Edited by radim, 28.04.2012 20:12.
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
Edited by radim, 28.04.2012 20:12.
Fili:P
28.04.2012
Bardzo dziękuję.
Teraz tylko zostało :
Pytanie 2. czyli jak zrobić, żeby menu niszczyło się tylko poprzez Exit.
oraz jak pobrac ID gracza na którego patrzymy (celownik gdy zyjemy)
new NaNiegoPatrze, CzescCiala;
get_user_aiming(id, NaNiegoPatrze, CzescCiala);
find_ent_by_class z engine powinno się nadaćMógłbyś podać funkcje którą znajdę te Byty startowe gracza?
Goliath
28.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL