Prośba o zrobienie klasy "Pechowy szcz...
gunner98
26.04.2012
Ostatnio słyszałem w telewizji taki tekst "Pechowy szczęściarz" i nasunął mi się pomysł na klasę a mianowicie:
Chodzi o to żeby miał 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z wszystkich broni jakie ma (nawet noza) i 1/4 szansy na natychmiastowe zginiecie przez wroga ze wszystkich broni jakie są w cs. Czy jest to możliwe?
Użytkownik gunner98 edytował ten post 26.04.2012 20:28
Klasa Normalna(non premium)
Nazwa Pechowy szczęściarz
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: mp5, deagle
Dodatkowy Opis: Ma 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie wroga i 1/4 na natychmiastowe zginiecie
Chodzi o to żeby miał 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z wszystkich broni jakie ma (nawet noza) i 1/4 szansy na natychmiastowe zginiecie przez wroga ze wszystkich broni jakie są w cs. Czy jest to możliwe?
Użytkownik gunner98 edytował ten post 26.04.2012 20:28
Engi
27.04.2012
działa na 100% na pewno.
Nie działa a dokładnie to
1/4 szansy na natychmiastowe zginiecie przez wroga ze wszystkich broni jakie są w cs
Użytkownik playaz44 edytował ten post 27.04.2012 09:40
dasiek
27.04.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Pechowy Szczęściaż "; new const opis[] = "Ma MP5+Deagle i HE"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { new damage; if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); damage=float(get_user_health(id) + 1); } if(is_user_alive(id) && ma_klase[id] && random_num(1,4) == 4) { damage=float(get_user_health(id) + 1); } SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_HANDLED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
może coś takiego?