Taski 0.1 czy obciążają mocno serwer.
Droso
26.04.2012
Mam pytanie każdy gracz ma taska co 0.1, wywołuje on funkcje, która sprawdza czy gracz stoi/biega/kuca itp...
oraz odświeża HUD oczywiście wszystko co 0.1 sec.
Czy to mocno obciąża serwer ? Sorry za pewnie głupie pytanie, lecz chcę wykorzystać task'a 0.1 a inne taski nie wchodzą w grę ;D
Czy serwer uciągnie bez problemu przy 32 graczach ?
oraz odświeża HUD oczywiście wszystko co 0.1 sec.
Czy to mocno obciąża serwer ? Sorry za pewnie głupie pytanie, lecz chcę wykorzystać task'a 0.1 a inne taski nie wchodzą w grę ;D
Czy serwer uciągnie bez problemu przy 32 graczach ?
radim
26.04.2012
Udźwignie, ale jak odświeża Ci HUD co 0.1 sek. to mogą się pojawić problemy z admin_say, gdzie właśnie jak napiszesz coś na say:@ lub na say:@@ to od razu ta wiadomość znika
G[o]Q
26.04.2012
powiedz co chcesz zrobić to znajdzie sie lepsze rozwiązanie chociazby zrobić byt który będzie emulował timer
chociaz jesli dobrze napiszesz kod w callbacku taska to nie powinno byc zwiech a co do wiadomosci na hud wystarczy wybrać odpowiedni kanal
chociaz jesli dobrze napiszesz kod w callbacku taska to nie powinno byc zwiech a co do wiadomosci na hud wystarczy wybrać odpowiedni kanal
sebul
26.04.2012
Z jednej strony masz rację, ale to wszystko zależy jak się będzie wyświetlać ten hud. Do tego, wiadomości hud, chyba nie ma sensu wyświetlać częściej niż co 1 sekundę.Udźwignie, ale jak odświeża Ci HUD co 0.1 sek. to mogą się pojawić problemy z admin_say, gdzie właśnie jak napiszesz coś na say:@ lub na say:@@ to od razu ta wiadomość znika
Droso
26.04.2012
Można powiedzieć, że tylko przy tasku 0.1 dobry efekt wychodzi. (HUD)
liczby się ciągle zmniejszają i powiększają, a n.p gdy mamy taska 0.5 to wiecie jak to wygląda. (tak jakby zacinało )
Chodzimy tylko o obciążenie, chyba że da się jakoś to zoptymalizować.
liczby się ciągle zmniejszają i powiększają, a n.p gdy mamy taska 0.5 to wiecie jak to wygląda. (tak jakby zacinało )
Chodzimy tylko o obciążenie, chyba że da się jakoś to zoptymalizować.
d0naciak
26.04.2012
jest tez prethink, ale fachowcem nie jestem wiec niczego nie podtwierdzam
DarkGL
26.04.2012
to jest tylko 10 wywołań na sekundę więc to prawie jak nic :FMam pytanie każdy gracz ma taska co 0.1, wywołuje on funkcje, która sprawdza czy gracz stoi/biega/kuca itp...
oraz odświeża HUD oczywiście wszystko co 0.1 sec.
Czy to mocno obciąża serwer ?
speedkill
28.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL