Edited by hajmus, 25.04.2012 15:24.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Posted 25.04.2012 15:23
#4
Posted 25.04.2012 20:47
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
na
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
#5
Posted 26.04.2012 16:02
Z tego co widzę, dałeś mi kod na rozdawanie jednego punktu co lvl. To już zrobiłem dawnoTeraz chciałbym by klasa dostawała punkt statystyki co 5 lvli.
#6
Posted 26.04.2012 16:12
#7
Posted 26.04.2012 16:13
Np
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
twoja_zmianna[id]++
if(twoja_zmienna[id] ==5){
punkty_gracza[id] = ((poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id])/5; // dzielisz 5 bo teraz bedzie inny próg
twoja_zmienna[id] =0 //zeby co 5lvli sie resowala
]
zdobyl_poziom = true;
}
Kombinuj kombinuj dałem ci przykład. Pewnie jest jeszcze 100 innych sposobów ale coś takiego 1 przyszło mi na mysl ; )
Pozdrawiam
#8
Posted 26.04.2012 16:16
Ja mam inny pomysł daj .sma to zrobięHmm zrób nowa zmienna i zrób do niej zapis(czyli wymagany reset) lub nowy plik nvault czego nie polecam do jednej zmiennej
Np
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
twoja_zmianna[id]++
if(twoja_zmienna[id] ==5){
punkty_gracza[id] = ((poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id])/5; // dzielisz 5 bo teraz bedzie inny próg
twoja_zmienna[id] =0 //zeby co 5lvli sie resowala
]
zdobyl_poziom = true;
}
Kombinuj kombinuj dałem ci przykład. Pewnie jest jeszcze 100 innych sposobów ale coś takiego 1 przyszło mi na mysl ; )
Pozdrawiam
#9
Posted 26.04.2012 17:07
Attached Files
-
QTM_CodMod.sma 38.94KB
43 downloads
QTM_CodMod.amxx
Edited by hajmus, 26.04.2012 17:08.
#10
Posted 27.04.2012 10:45
[sma](poziom_gracza[id]-1)*2[sma]
i zamień na:
[sma](poziom_gracza[id]/5)[sma]