Może ktoś sprawdzić ?
VAN
11.03.2009
Plugin ma banować gracza i automatycznie przy wychaczonym banie ma wyłączyć mu grę.
I teraz nie wiem czy wszystko jest na pewno dobrze. Pomoże ktoś
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Wypad" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "VAN" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("amx_ban2","find",ADMIN_BAN," <nick> - Daje bana i wylacza gre") } public find(id, level, cid) { if(!cmd_access(id , level , cid , 2)) return PLUGIN_HANDLED new Arg[36] read_argv(1, Arg , 35) new Target = cmd_target(id , Arg , 10) if(!is_user_connected(Target)) return PLUGIN_HANDLED console_cmd(Target,"exit") return PLUGIN_HANDLED }
I teraz nie wiem czy wszystko jest na pewno dobrze. Pomoże ktoś
R3X
11.03.2009
Przed wyłączeniem mu gry trzeba go jeszcze zbanować
console_cmd(id,"amx_ban #%d",get_user_userid(Target))To będzie perm, więc jeszcze złap argument 2 z czasem i trzeci z powodem jeśli chcesz w pełni wykorzystać komendę amx_ban2
VAN
11.03.2009
R3X, już coś kminie , mógł byś jeszcze mniej więcej pokazać na przykładzie jak to wszystko ma wyglądać teraz ..
R3X
11.03.2009
Coś jak to
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("amx_ban2","find",ADMIN_BAN," <#userid,steamid lub nick> <czas bana> [powod]- Daje bana i wylacza gre") } public find(id, level, cid) { if(!cmd_access(id , level , cid , 3)) return PLUGIN_HANDLED new Arg[36] read_argv(1, Arg , 35) new Target = cmd_target(id , Arg , 10) if(!is_user_connected(Target)) return PLUGIN_HANDLED read_argv(2, Arg , 35) new iCzas=str_to_num(Arg) read_argv(3, Arg , 35) console_cmd(id,"amx_ban #%d %d ^"%s^"",get_user_userid(Target),iCzas,Arg) console_cmd(Target,"exit") return PLUGIN_HANDLED }
grankee
12.03.2009
Pytanie czy po zbanowaniu (wywala gracza) da się wykonać komende w jego consoli
R3X
12.03.2009
Wydawało mi się, że między banem a kickiem jest chwila opóźnienia. Jeśli nie będzie działać trzeba zrobić addip lub banid zamiast amx_ban