←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Nie dziala Freezitime

pfkers's Photo pfkers 24.04.2012

.... nie dziala mi Freezitime w przerobionym codzie starym ,,, co trzeba zrobic aby za dzialalo
Quote

pfkers's Photo pfkers 25.04.2012

// odswiezam
Quote

pfkers's Photo pfkers 16.05.2012

odswiezam
Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 16.05.2012

Odświeżaniem na pewno tego nie załatasz, daj chociażby kod z nowej rundy i jeśli masz jakieś zmienne z 'freezetime' (tak jak w Diablo to jest, nie wiem jak jest w COD'zie) to daj publici, gdzie są.
Quote

pfkers's Photo pfkers 16.05.2012

tak jak w zwyklem cod modzie (starym)

new bool:freezetime = true;



public PoczatekRundy() 
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;

set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
}
}

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0) 
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine"); 
}
}

dodalem to i nic
Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 16.05.2012

Pokaż jak zarejestrowałeś publici z rund, sama nazwa mi za dużo nie mówi.

@@EDIT: Inaczej.. dajw public client_PreThink(id) takie coś :

if (freezetime)
return PLUGIN_CONTINUE


To powinno blokować poruszanie się i klikanie na klawiaturze do momentu, aż będzie 'PoczatekRundy' - czyli wtedy kiedy powinien być standardowo freezetime, raczej. Na ile masz freezetime ustawionego ? Jak nie zadziala to zrob tak, do 'NowaRunda' dodaj:

set_task(CZAS_FREEZETIME_W_FLOACIE, "koniec_freeza")


A potem gdzieś na dole dodaj :

public koniec_freeza() freezetime=false


A oczywiście freezetime=true ma być w nowych rundach.
Edited by ogieR-, 16.05.2012 12:53.
Quote

pfkers's Photo pfkers 16.05.2012

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 16.05.2012

Sprawdź to co dodałem w edycji poprzedniej wypowiedzi, powinno załatwić sprawę.
Quote

pfkers's Photo pfkers 16.05.2012

aha spoko.. wieczorem to sprawdze.. chwilowo nie mam czasu
Quote