Nie dziala Freezitime
pfkers 24.04.2012
.... nie dziala mi Freezitime w przerobionym codzie starym ,,, co trzeba zrobic aby za dzialalo
ogieR8
16.05.2012
Odświeżaniem na pewno tego nie załatasz, daj chociażby kod z nowej rundy i jeśli masz jakieś zmienne z 'freezetime' (tak jak w Diablo to jest, nie wiem jak jest w COD'zie) to daj publici, gdzie są.
pfkers 16.05.2012
tak jak w zwyklem cod modzie (starym)
dodalem to i nic
new bool:freezetime = true;
public PoczatekRundy() { freezetime = false; for(new id=0;id<=32;id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); switch(get_user_team(id)) { case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); } } } public NowaRunda() { freezetime = true; new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine"); while(iEnt > 0) { remove_entity(iEnt); iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine"); } }
dodalem to i nic
ogieR8
16.05.2012
Pokaż jak zarejestrowałeś publici z rund, sama nazwa mi za dużo nie mówi.
@@EDIT: Inaczej.. dajw public client_PreThink(id) takie coś :
To powinno blokować poruszanie się i klikanie na klawiaturze do momentu, aż będzie 'PoczatekRundy' - czyli wtedy kiedy powinien być standardowo freezetime, raczej. Na ile masz freezetime ustawionego ? Jak nie zadziala to zrob tak, do 'NowaRunda' dodaj:
A potem gdzieś na dole dodaj :
A oczywiście freezetime=true ma być w nowych rundach.
Edited by ogieR-, 16.05.2012 12:53.
@@EDIT: Inaczej.. dajw public client_PreThink(id) takie coś :
if (freezetime)
return PLUGIN_CONTINUE
To powinno blokować poruszanie się i klikanie na klawiaturze do momentu, aż będzie 'PoczatekRundy' - czyli wtedy kiedy powinien być standardowo freezetime, raczej. Na ile masz freezetime ustawionego ? Jak nie zadziala to zrob tak, do 'NowaRunda' dodaj:
set_task(CZAS_FREEZETIME_W_FLOACIE, "koniec_freeza")
A potem gdzieś na dole dodaj :
public koniec_freeza() freezetime=false
A oczywiście freezetime=true ma być w nowych rundach.
Edited by ogieR-, 16.05.2012 12:53.
pfkers 16.05.2012
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
ogieR8
16.05.2012
Sprawdź to co dodałem w edycji poprzedniej wypowiedzi, powinno załatwić sprawę.