←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa 1/1 z he

Zablokowany

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 22.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

new const frakcja[] = "Klasy premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Witam poprawi ktoś tą klasę żeby miałą 1/1 z he, bo nadal ma normalne obrażenia, sam próbowałem ją przerabiać.
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 22.04.2012

Łap
Kliknij pobierz plugin

Załączone pliki

Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 22.04.2012

Nadal zadaje normalne obrażenia :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Człowiek Magi - zdjęcie Człowiek Magi 22.04.2012

Sprawdź czy to będzie działać

Załączone pliki

Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 22.04.2012

Nie kompiluje się
Odpowiedz

  • +
  • -
Człowiek Magi - zdjęcie Człowiek Magi 22.04.2012

A sorry teraz zobacz

Załączone pliki

Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 22.04.2012

Nadal normalne obrażenia. Kurcze :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 22.04.2012

Zobacz teraz

Załączone pliki

Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 23.04.2012

Ta wersja też nie działa :/ Może są błedy w całym pluginie i coś blokuje.
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 23.04.2012

Nie wiem czy się kompiluję, chodź chyba powinno jak i działać. Nie mam codmod_frakcje w compilerze, łap ;)

Nie ma szybkości, ale 1/1 z HE powinno działać, jutro to ew. dodam.

Załączone pliki


Użytkownik ogieR- edytował ten post 23.04.2012 22:39
Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 24.04.2012

Jak bd w domu to sprawdze, a frakcje to sam sprobuje dodac.
Odpowiedz

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 24.04.2012

Nie kompiluje się :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Kofi24 - zdjęcie Kofi24 25.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

new const frakcja[] = "Klasy premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Sprawdz to ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
Siedem - zdjęcie Siedem 25.04.2012

mała poprawka :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

new const frakcja[] = "Klasy premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
{
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Siedem edytował ten post 25.04.2012 21:26
Odpowiedz
Zablokowany