Jak do stargo coda dodac do klasy np: komandosa dodac perk np: moduł odrzutowy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
[ROZWIĄZANE] Dodawanie itemu do klasy (stary CoD)
Started By DjCraft, 22.04.2012 16:05
cod stary dodawanie itemu do klasy (sta
2 replies to this topic
#1
Posted 22.04.2012 16:05
#2
Posted 26.08.2012 19:19
1 (modul dodajemy do komandosa)
szukasz (ctrl + i jezeli amxx studio)
a dokladniej
i pod tym dodajesz
2 (skok w powietrzu jak bys chcial dodac klasie)
szukamy
a dokladniej
i zmieniamy na
oraz szukamy
i pod tym dodajemy
3 (oslepienie)
szukamy
a dokladniej
i pod tym dajemy
to jest oslepienie 1/5 jezeli chcesz miec 1/2 to dajesz
4(wiecej expa za fraga)
szukamy
i pod
dajesz
zamiast 20 mozesz dac liczbe jaka chcesz ta liczba to dodatkowy exp dla klasy
jezeli chcesz jeszcze dodac 20 hp za zabojstwo oraz pelny magazynek no to
szukasz
i pod tym dodajesz
szukasz (ctrl + i jezeli amxx studio)
public CmdStart(id, uc_handle)
a dokladniej
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
i pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
2 (skok w powietrzu jak bys chcial dodac klasie)
szukamy
public CmdStart(id, uc_handle)
a dokladniej
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
i zmieniamy na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA)
oraz szukamy
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
i pod tym dodajemy
if(klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
3 (oslepienie)
szukamy
public Damage(id)
a dokladniej
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
i pod tym dajemy
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA KLASA && random_num(1, 5) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
to jest oslepienie 1/5 jezeli chcesz miec 1/2 to dajesz
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA KLASA && random_num(1, 2) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
4(wiecej expa za fraga)
szukamy
public Death()
i pod
if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
dajesz
if(klasa_gracza[attacker] == XX) // Zamiast XX dajesz swoją klasę
nowe_doswiadczenie += 20
zamiast 20 mozesz dac liczbe jaka chcesz ta liczba to dodatkowy exp dla klasy
jezeli chcesz jeszcze dodac 20 hp za zabojstwo oraz pelny magazynek no to
szukasz
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
i pod tym dodajesz
if(klasa_gracza[attacker] ==TWOJA KLASA || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
Edited by Jamdzam, 26.08.2012 19:31.
#3 Gość_21977_*
Posted 27.09.2012 06:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL