#include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new bool:uzywa[33]; new pozostale_spadochrony[33]; new para_ent[33]; new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)"; new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 65; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() precache_model("models/parachute.mdl"); public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(pozostale_spadochrony[id] > 0) { if(para_ent[id]) uzywa[id] = false; else { uzywa[id] = true; pozostale_spadochrony[id]--; } } else ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie spadochrony"); } public client_PreThink(id) { //parachute.mdl animation information //0 - deploy - 84 frames //1 - idle - 39 frames //2 - detach - 29 frames if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return new Float:fallspeed = -100.0 new Float:frame new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { uzywa[id] = false; if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } if (uzywa[id]) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { pozostale_spadochrony[id]--; entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if (para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } public ResetHUD(id) { uzywa[id] = false; pozostale_spadochrony[id] = 55; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.04.2012 10:18
Witam proszę o dodanie aby ta klasa byla na admin level H i miala 2 skoki
#2
Napisano 21.04.2012 11:18
Sprawdź:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new bool:uzywa[33]; new pozostale_spadochrony[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new para_ent[33]; new const nazwa[] = "Komandos Pierwszej Lini (Premium)"; new const opis[] = "Famas , degle , he i spadochron"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 65; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public plugin_precache() precache_model("models/parachute.mdl"); public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(pozostale_spadochrony[id] > 0) { if(para_ent[id]) uzywa[id] = false; else { uzywa[id] = true; pozostale_spadochrony[id]--; } } else ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie spadochrony"); } public client_PreThink(id) { //parachute.mdl animation information //0 - deploy - 84 frames //1 - idle - 39 frames //2 - detach - 29 frames if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return new Float:fallspeed = -100.0 new Float:frame new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { uzywa[id] = false; if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } if (uzywa[id]) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { pozostale_spadochrony[id]--; entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } else if (para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } } public ResetHUD(id) { uzywa[id] = false; pozostale_spadochrony[id] = 55; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
#3
Napisano 21.04.2012 11:41
blad przy kompilacji
SourcePawn Compiler 1.4.2-dev Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase, (C)2004-2008 AlliedModders, LLC komand.sp(1) : fatal error 120: cannot read from file: "amxmodx" Compilation aborted. 1 Error.
#4
Napisano 21.04.2012 14:51
Wydaje mi się że niemasz lub masz błędny plik w Kompilatorze w folderze include o nazwie amxmod
#5
Napisano 21.04.2012 16:50
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 1416 bytes Code size: 8748 bytes Data size: 2152 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 28700 bytes Done.
U mnie nie ma żadnych błędów
Masz w sma:
codclass_komandospl.sma 5,33 KB 28 Ilość pobrań
codclass_komandospl.amxx
#6
Napisano 21.04.2012 20:05
Mówię że ma błędny lub nie ma pliku amxmod w folderze include
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych