←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o przerobienie klasy

Zablokowany

C@w@ler - zdjęcie C@w@ler 20.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "General [PREMIUM]";
new const opis[] = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

new const frakcja[] = "Klasy premium";

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Witam zrobiłem klasę 1/1 z he, ale jak wale z he to normalne obrażenia są, proszę o poprawę.
Odpowiedz

  • +
  • -
Fajled - zdjęcie Fajled 20.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[]   = "General [PREMIUM]";
new const opis[]    = "1/1 z he, szybko biega";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const frakcja[] = "Klasy premium";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[General [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
{
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 
}


return HAM_IGNORED;
}

Sprawdź.
Użytkownik Fajled edytował ten post 20.04.2012 18:16
Odpowiedz
Zablokowany