tylko zrobiłem tą pierwszą wersje bo tego tylko potrzebowałem
i mam takie błędy jak:
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zwin"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_zre"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_sila"
diablomod.sma(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "max_int"
diablomod.sma(1962) : error 017: undefined symbol "max_int"
diablomod.sma(1971) : error 017: undefined symbol "max_sila"
diablomod.sma(1979) : error 017: undefined symbol "max_zre"
diablomod.sma(1989) : error 017: undefined symbol "max_zwin"
o to public:
public skilltree(id) { new text[513] new keys format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: \w[\r%i\w]^n^n\w1. \yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]^n\w2. \ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]^n\w3. \yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]^n\w4. \yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]^n\yMenu bY \rJLB. Leo",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_strength[id]*2,player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3) /* Start - Limit Statów */ new max_int //inteligencja new max_sila //siła new max_zre //zręczność new max_zwin //zwinność /************************************ ! UWAGA ! **********************************/ /* Poniżej ustalamy maksymalną ilość rozdania każdej umiejętności dla danej klasy */ /* Należy tak to rozplanować, żeby wszystkie klasy miały ŁĄCZNIE tyle samu punktów */ /* Żeby nie było Bugów, suma powinna wynosić (MAXLVL-1)*2, np. dla max 101 jest 200 */ switch(player_class[id]) { case Mag: { max_int = 80 max_sila = 40 max_zre = 30 max_zwin = 50 } case Paladyn: { max_int = 30 max_sila = 60 max_zre = 50 max_zwin = 60 } case Mnich: { max_int = 40 max_sila = 110 max_zre = 20 max_zwin = 30 } case Barbarzynca: { max_int = 40 max_sila = 80 max_zre = 35 max_zwin = 45 } case Zabojca: { max_int = 70 max_sila = 50 max_zre = 30 max_zwin = 50 } case Nekromanta: { max_int = 50 max_sila = 55 max_zre = 65 max_zwin = 30 } case Ninja: { max_int = 35 max_sila = 35 max_zre = 80 max_zwin = 50 } case Hunter: { max_int = 65 max_sila = 65 max_zre = 40 max_zwin = 30 } } show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<max_int){ player_point[id]-=2 player_intelligence[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<max_sila){ player_point[id]-=2 player_strength[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<max_zre){ player_point[id]-=2 player_agility[id]+=2 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<max_zwin){ player_point[id]-=2 player_dextery[id]+=2 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
juz sobie poradziłem można zamknąć