chyba wiecie o co chodzi, sprawdzając jak długo gracz gra możemy się domyślić, że to boty, można ustawić im rózne czasy gry?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Różny czas dołączenia botów?
Temat rozp. Duperela, 17.04.2012 18:27
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2012 18:27
#2
Napisano 18.04.2012 19:49
Poprostu dodaj je w innym czasie i tyle.
Tak w ogóle boty nie maja pingow, albo jest napis BOT wiec bedzie widać czy to bot czy to nie bot
Tak w ogóle boty nie maja pingow, albo jest napis BOT wiec bedzie widać czy to bot czy to nie bot
#3 Gość_21977_*
Napisano 19.04.2012 13:58
@UP
Boty mogą mieć FakePing odpowiadające za losowy ping + przy ustawieniu pb_detailnames na 0 nie pokazywany jest przedrostek BOT, więc jest to nie do wykrycia.
Można też zemulować w DPROTO dla botów losowy STEAM_ID, więc boty będą wyglądały jak gracze, także w konsoli. Oczywiście tego typu akcji odradzam.
BTW.
Zauważ, że możesz za pomocą pluginu dodawać boty co random_num sekund na początku mapy boty w losowej (lub ustalonej ilości) i co random_num map je usuwać i po random_num czasie dodawać kolejne.
Oczywiście warto jest się zaopatrzyć w dość sporą liczbę unikalnych nazw dla botów, niekoniecznie domyślnych. Jednak ja Ci kodu nie napiszę Będzie kolejny puchatek?
Boty mogą mieć FakePing odpowiadające za losowy ping + przy ustawieniu pb_detailnames na 0 nie pokazywany jest przedrostek BOT, więc jest to nie do wykrycia.
Można też zemulować w DPROTO dla botów losowy STEAM_ID, więc boty będą wyglądały jak gracze, także w konsoli. Oczywiście tego typu akcji odradzam.
BTW.
Zauważ, że możesz za pomocą pluginu dodawać boty co random_num sekund na początku mapy boty w losowej (lub ustalonej ilości) i co random_num map je usuwać i po random_num czasie dodawać kolejne.
Oczywiście warto jest się zaopatrzyć w dość sporą liczbę unikalnych nazw dla botów, niekoniecznie domyślnych. Jednak ja Ci kodu nie napiszę Będzie kolejny puchatek?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych