Na pewnym forum znalazłem kod, który miał niby działać w sposób taki, że wykrywa, gdy ktoś zabije więcej niż jedną osobę z pojedyńczego granata. Czyli - jeden granat, kilka zabić.
Czy jest on prawidłowy, czy należałoby go jeszcze poprawić?
#include <amxmodx>
#define INTERVAL_BETWEEN_KILLS 0.0001
public plugin_init()
register_event("DeathMsg", "OnDeathMsg", "a", "1>0");
public OnDeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
if (!is_user_connected(killer))
return;
static Float:oldTime[33], oldWeapon[33][16], multiKills[33];
new Float:time = get_gametime();
read_data(4, oldWeapon[0], charsmax(oldWeapon[]));
if (time - oldTime[killer] > INTERVAL_BETWEEN_KILLS || !equal(oldWeapon[0], oldWeapon[killer]))
{
oldTime[killer] = time;
oldWeapon[killer] = oldWeapon[0];
multiKills[killer] = 0;
return;
}
multiKills[killer]++;
// Do whatever you want
}