Szlaczek za graczem - trail
Nenczoks 14.04.2012
Witam,
Jak zrobić, aby był taki szlaczek (trail) na 15 sekund za graczem?
Dałem coś takiego:
jednak to nie jest to...
Chciałbym taki szlaczek dość gruby za graczem na 15 sekund.
Również nie wiem jaki sprite użyć do tego i który parametr jest odpowiedzialny za kształt czyli wygląd tego szlaczka. Ponadto jak zastosowałem ten szlaczek na 15 sekund, to jak stanę, niestety on znika i już się nie pojawia..
Pozdrawiam.
Jak zrobić, aby był taki szlaczek (trail) na 15 sekund za graczem?
Dałem coś takiego:
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(50)
write_byte(40)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(150)
message_end()
jednak to nie jest to...
Chciałbym taki szlaczek dość gruby za graczem na 15 sekund.
Również nie wiem jaki sprite użyć do tego i który parametr jest odpowiedzialny za kształt czyli wygląd tego szlaczka. Ponadto jak zastosowałem ten szlaczek na 15 sekund, to jak stanę, niestety on znika i już się nie pojawia..
Pozdrawiam.
mierzwi 15.04.2012
#define TE_BEAMFOLLOW 22 // Create a line of decaying beam segments until entity stops moving // write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // write_short(entity:attachment to follow) // write_short(sprite index) // write_byte(life in 0.1's) // write_byte(line width in 0.1's) // write_byte(red) // write_byte(green) // write_byte(blue) // write_byte(brightness)
Użytkownik maselo edytował ten post 15.04.2012 16:50