←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Szlaczek za graczem - trail

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 14.04.2012

Witam,

Jak zrobić, aby był taki szlaczek (trail) na 15 sekund za graczem?
Dałem coś takiego:

    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(50)
write_byte(40)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(150)
message_end()


jednak to nie jest to...
Chciałbym taki szlaczek dość gruby za graczem na 15 sekund.
Również nie wiem jaki sprite użyć do tego i który parametr jest odpowiedzialny za kształt czyli wygląd tego szlaczka. Ponadto jak zastosowałem ten szlaczek na 15 sekund, to jak stanę, niestety on znika i już się nie pojawia..
Pozdrawiam.
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 15.04.2012

?
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 15.04.2012

#define TE_BEAMFOLLOW			   22	   // Create a line of decaying beam segments until entity stops moving

// write_byte(TE_BEAMFOLLOW)

// write_short(entity:attachment to follow)

// write_short(sprite index)

// write_byte(life in 0.1's)

// write_byte(line width in 0.1's)

// write_byte(red)

// write_byte(green)

// write_byte(blue)

// write_byte(brightness)

Użytkownik maselo edytował ten post 15.04.2012 16:50
Odpowiedz