Noz TT
ZBAGI
08.03.2009
może ktoś napisać plugin który by kasował nóż TT za każdym razem jak go dostaje, ja już napisałem żeby TT nie dostawało na starcie noża ale na niektórych mapach "leża" noże tak ze TT może podnieść
mgr inż. Pavulon
08.03.2009
czyli żeby przy CurWeapon żeby zabierało im noża ?
jak mnie nikt nie wyprzedzi to dziś się zrobi
jak mnie nikt nie wyprzedzi to dziś się zrobi
Seba 08.03.2009
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel",1) // Add your code here... } public fw_setmodel(ent,model[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED static classname[33]; pev(ent,pev_classname,classname,32) if(contain(classname,"knife") != -1) { if(get_user_team(pev(ent,pev_owner)) != 1) return FMRES_IGNORED engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED }
Eh, jednak nie, nie zdaza przypisać właściciela...
mgr inż. Pavulon
08.03.2009
Spróbuj tego:
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("Knives 4 CT", "0.1", "Pavulon") register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "2=29") } public current_weapon(id) { if (get_user_team(id) == 1) { new num, weapons[32] get_user_weapons(id, weapons, num) if (num > 1) user_has_weapon(id, 29, 0) else strip_user_weapons(id) } }