[ROZWIĄZANE] Problem multijump
B@RyŁa 13.04.2012
Witam
Mam problem z pluginem zp_extra_multijump.
Chodzi o to że można go kupować przez całą runde ile się da tyle skoków.
Czy ktoś przerobi mi kod tak by można było kupić tylko 1x na runde 2x skok.
Mam problem z pluginem zp_extra_multijump.
Chodzi o to że można go kupować przez całą runde ile się da tyle skoków.
Czy ktoś przerobi mi kod tak by można było kupić tylko 1x na runde 2x skok.
Załączone pliki
Gość_21977_* 14.04.2012
1.
w 31. linijce, z tego co widzę, jest napisane new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely
Zmień więc 0 na 2.
2.
Jeśli chcesz, żeby dodawało od razu 2 skoki, a nie 1, to zmień linijkę 94. z g_multijumps[player]++; na g_multijumps[player]+=2;
3.
Jeśli natomiast chciałeś tylko 1 dodatkowy skok w powietrzu, to nie wykonuj kroku 2., a w kroku 1. zamiast 2, ustaw limit na 1.
4.
Jeśli nadal będzie można kupować kolejne skoki po wykorzystaniu (nie znam struktury tego sklepu),
można dodać na górze (np. za 38. linijką): new bool:canbuy[33] = 0;
Przedostatnią linijkę zmienić na
for (new id; id <= 32; id++){
g_multijumps[id] =false;
canbuy[id] = true;
}
Na zakup pozwólmy tylko, jeśli jeszcze nie był dokonany, tj. np.
A po pomyślnym zakupie, zabronić kolejnych: np. za g_multijumps[player]++; dodać canbuy[player]=false;
Użytkownik benio101 edytował ten post 14.04.2012 08:31
w 31. linijce, z tego co widzę, jest napisane new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely
Zmień więc 0 na 2.
2.
Jeśli chcesz, żeby dodawało od razu 2 skoki, a nie 1, to zmień linijkę 94. z g_multijumps[player]++; na g_multijumps[player]+=2;
3.
Jeśli natomiast chciałeś tylko 1 dodatkowy skok w powietrzu, to nie wykonuj kroku 2., a w kroku 1. zamiast 2, ustaw limit na 1.
4.
Jeśli nadal będzie można kupować kolejne skoki po wykorzystaniu (nie znam struktury tego sklepu),
można dodać na górze (np. za 38. linijką): new bool:canbuy[33] = 0;
Przedostatnią linijkę zmienić na
for (new id; id <= 32; id++){
g_multijumps[id] =false;
canbuy[id] = true;
}
Na zakup pozwólmy tylko, jeśli jeszcze nie był dokonany, tj. np.
if (g_multijumps[player] < g_maxJumps || !g_maxJumps){
if(canbuy[player]){ // dodajmy warunek
g_multijumps[player]++;
if (g_maxJumps)
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d / %d times in mid air.", g_multijumps[player], g_maxJumps);
else
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d times in mid air.", g_multijumps[player]);
} else client_print(player, print_center, "You can buy multijump only one time per round."); // i w przypadku niespelnienia, wyswietlmy stosowny komunikat
}
A po pomyślnym zakupie, zabronić kolejnych: np. za g_multijumps[player]++; dodać canbuy[player]=false;
Użytkownik benio101 edytował ten post 14.04.2012 08:31
B@RyŁa 14.04.2012
Piękinie opisane ,ale tylko chodziło, aby po zakupie jednego ,zabronić drugi zakup w tej samej rundzie itemu.
Możesz to już na gotowe zrobić:
A po pomyślnym zakupie, zabronić kolejnych: np. za g_multijumps[player]++; dodać canbuy[player]=false;
i dać mi sma przerobione już?
Możesz to już na gotowe zrobić:
A po pomyślnym zakupie, zabronić kolejnych: np. za g_multijumps[player]++; dodać canbuy[player]=false;
i dać mi sma przerobione już?
Gość_21977_* 14.04.2012
Z 2 dodatkowymi skokami:
multijump2.sma 3,64 KB
14 Ilość pobrań
Z jednym dodatkowym (łącznie dwoma): multijump1.sma 3,64 KB 13 Ilość pobrań
Z jednym dodatkowym (łącznie dwoma): multijump1.sma 3,64 KB 13 Ilość pobrań
Ojciec Dyrektor
15.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL