Otóż, robię serwer biohazard (zombieMod), chcę zrobić opcję w sklepie szaleństwa(zombie Madness). W skrócie: polega ona na tym, że zombie nie jest odpychane przez kule i nie dostaje żadnych obrażeń... (+ świeci na czerwono i wydaje dźwięk - ale z tymi dwoma to nie będzie problemy).
Co do obrażeń to wiem można by było zastosować opcję godmode z którejś biblioteki (w fakemecie chyba widziałem). Ale problem pojawia się z odpychaniem przez kule... trzeba by było dynamicznie podczas rundy zmienić wartość KNOCKBACK dla zombie. Wiem, że klasy zombie ( jest możliwość ich używania w biohazardzie, ale ja mam je wyłączone cvar'em) zmieniają właśnie między innymi wartość knockback.
I teraz pojawia się problem. Zaplanowałem sobie, że znajdę w biohazard.sma funkcję zmieniającą atrybuty zombie(tak jak zmieniane są klasy). Następnie funkcji tej użyję do zmienienia wartości KNOCKBACK podczas rundy na czas trwania Szaleństwa, po załóżmy 5 s. wróci do poprzedniej wartości jak skończy się Szaleństwo.
Niestety, szukałem, szukałem i nic. Nie potrafię znaleźć odpowiedniej funkcji/komendy do zmienienia wartości KNOCKBACK i zwracam się do was z prośbą o pomoc w jej odszukaniu w pliku biohazard.sma.
Dodaję także plik biohazard.cfg, w którym są ustawione Domyślne wartości dla knockback oraz plik bh_zombieclass.ini zawierajacy dynamiczne wartości dla klas. ( dodaję te pliki aby mogłiście wyszukać odpowiedniej linijki za pomocą zmiennych do jakich są przypisywane wartości).
Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź, za którą z góry serdecznie dziękuję )