Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Znalezienie funkcji/komendy w .sma


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 poloo89

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2012 09:45

Witam.
Otóż, robię serwer biohazard (zombieMod), chcę zrobić opcję w sklepie szaleństwa(zombie Madness). W skrócie: polega ona na tym, że zombie nie jest odpychane przez kule i nie dostaje żadnych obrażeń... (+ świeci na czerwono i wydaje dźwięk - ale z tymi dwoma to nie będzie problemy).
Co do obrażeń to wiem można by było zastosować opcję godmode z którejś biblioteki (w fakemecie chyba widziałem). Ale problem pojawia się z odpychaniem przez kule... trzeba by było dynamicznie podczas rundy zmienić wartość KNOCKBACK dla zombie. Wiem, że klasy zombie ( jest możliwość ich używania w biohazardzie, ale ja mam je wyłączone cvar'em) zmieniają właśnie między innymi wartość knockback.

I teraz pojawia się problem. Zaplanowałem sobie, że znajdę w biohazard.sma funkcję zmieniającą atrybuty zombie(tak jak zmieniane są klasy). Następnie funkcji tej użyję do zmienienia wartości KNOCKBACK podczas rundy na czas trwania Szaleństwa, po załóżmy 5 s. wróci do poprzedniej wartości jak skończy się Szaleństwo.
Niestety, szukałem, szukałem i nic. Nie potrafię znaleźć odpowiedniej funkcji/komendy do zmienienia wartości KNOCKBACK i zwracam się do was z prośbą o pomoc w jej odszukaniu w pliku biohazard.sma.

Dodaję także plik biohazard.cfg, w którym są ustawione Domyślne wartości dla knockback oraz plik bh_zombieclass.ini zawierajacy dynamiczne wartości dla klas. ( dodaję te pliki aby mogłiście wyszukać odpowiedniej linijki za pomocą zmiennych do jakich są przypisywane wartości).

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź, za którą z góry serdecznie dziękuję :))

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 12:48

żadnych pomysłów ? :((
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych