[ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)
Ciuchcia:D
11.04.2012
Witam !!
Mam prośbę mógłby mi ktoś podać kod działający aby bronie od levela działały ?
Mam taki kod ale do starego coda mam o to taki
Za pomoc dam ++
Mam prośbę mógłby mi ktoś podać kod działający aby bronie od levela działały ?
Mam taki kod ale do starego coda mam o to taki
case Wybraniec: { give_item(id, "weapon_deagle"); if(poziom_gracza[id] >= 10) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(poziom_gracza[id] >= 15) give_item(id, "weapon_famas"); if(poziom_gracza[id] >= 20) ZmienUbranie(id, 0); if(poziom_gracza[id] >= 35) give_item(id, "weapon_m4a1"); if(poziom_gracza[id] >= 70) give_item(id, "weapon_ak47"); if(poziom_gracza[id] >= 210) give_item(id, "weapon_scout"); }
Za pomoc dam ++
dasiek
11.04.2012
Przykład Klasy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:MaKlase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); cod_register_class("Zmianiacz","Opis",1<<CSW_DEAGLE,1,1,1,1) } public cod_class_enabled(id) { MaKlase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { MaKlase[id] = false; } public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; give_item(id, "weapon_deagle"); if(cod_get_user_level(id) >= 10) give_item(id,"weapon_hegrenade"); if(cod_get_user_level(id) >= 15) give_item(id, "weapon_famas"); if(cod_get_user_level(id) >= 20) ZmienUbranie(id, 0); if(cod_get_user_level(id)>= 35) give_item(id, "weapon_m4a1"); if(cod_get_user_level(id) >= 70) give_item(id, "weapon_ak47"); if(cod_get_user_level(id) >= 210) give_item(id, "weapon_scout"); return PLUGIN_CONTINUE; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
VerShinin
12.04.2012
A tak ?
Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
give_item(id, "weapon_deagle");
if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);
if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze?
VerShinin
14.04.2012
To już lepiej by było jakbyś się pobawił w awanse klas
http://amxx.pl/topic/52663-awanse-klas/
Goliath
14.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL