←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Bronie od Levela :)

Zablokowany

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 11.04.2012

Witam !!

Mam prośbę mógłby mi ktoś podać kod działający aby bronie od levela działały ?

Mam taki kod ale do starego coda mam o to taki


   	 case Wybraniec:
        {
            give_item(id, "weapon_deagle");
            if(poziom_gracza[id] >= 10)
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
            if(poziom_gracza[id] >= 15)
                give_item(id, "weapon_famas");
            if(poziom_gracza[id] >= 20)
                ZmienUbranie(id, 0);
            if(poziom_gracza[id] >= 35)
                give_item(id, "weapon_m4a1");
            if(poziom_gracza[id] >= 70)
                give_item(id, "weapon_ak47");
            if(poziom_gracza[id] >= 210)
                give_item(id, "weapon_scout");
        }


Za pomoc dam ++
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 11.04.2012

Przykład Klasy.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:MaKlase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
cod_register_class("Zmianiacz","Opis",1<<CSW_DEAGLE,1,1,1,1)

}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "weapon_deagle");

if(cod_get_user_level(id) >= 10)
  give_item(id,"weapon_hegrenade");

if(cod_get_user_level(id) >= 15)
  give_item(id, "weapon_famas");

if(cod_get_user_level(id) >= 20)
  ZmienUbranie(id, 0);

if(cod_get_user_level(id)>= 35)
  give_item(id, "weapon_m4a1");

if(cod_get_user_level(id) >= 70)
  give_item(id, "weapon_ak47");

if(cod_get_user_level(id) >= 210)
  give_item(id, "weapon_scout");

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
  cs_reset_user_model(id);
else
{
  new num = random_num(0,3);
  switch(get_user_team(id))
  {
   case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
	case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
   }
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 11.04.2012

nie dziala ;/ caly czas ma deagla ;(
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 12.04.2012

REFRESH
Odpowiedz

  • +
  • -
VerShinin - zdjęcie VerShinin 12.04.2012

A tak ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anus"
new const nazwa[] = "Zmieniacz";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:MaKlase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
MaKlase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
MaKlase[id] = false;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !MaKlase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "weapon_deagle");

if(cod_get_user_level(id) >= 10)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

if(cod_get_user_level(id) >= 15)
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);

if(cod_get_user_level(id) >= 20)
ZmienUbranie(id, 0);

if(cod_get_user_level(id)>= 35)
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

if(cod_get_user_level(id) >= 70)
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

if(cod_get_user_level(id) >= 210)
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Wybrałeś prefix 'codmod nowy', a podałeś kawałek kodu jakby wyglądał ze starego coda. Na pewno dobrze? :P
Odpowiedz

qwert123654 - zdjęcie qwert123654 14.04.2012

A jak np. dodać DMG od lvl albo dynamit
Odpowiedz

  • +
  • -
VerShinin - zdjęcie VerShinin 14.04.2012

To już lepiej by było jakbyś się pobawił w awanse klas ;P

http://amxx.pl/topic/52663-awanse-klas/
Odpowiedz

  • +
  • -
Ciuchcia:D - zdjęcie Ciuchcia:D 14.04.2012

Dziala :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 14.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany