←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
CoD MoD by FLK

Flk - zdjęcie Flk 11.04.2012

Przedstawiam wam moją paczkę call of duty mod :)

Paczka jest zrobiona pod 501lvl

100 - Doświadczenie za zabójstwo
50 - Doświadczenie za wygrana rundę
1 - Doświadczenie za 20 obrażeń
501 - Maksymalny poziom

Klasy są podzielone na dwie frakcje
http://pctr.pl/pics/...8c0f44682da.bmp

Klasy Zwykle

Spoiler


Klasy Premium
Spoiler



Nowe Statystyki

Niewidzialność
Armor
http://pctr.pl/pics/...9fb02ac6be1.bmp

HUD
- Nowy kolor
- Dodane HP
- ExP w procentach
cvary

//Moc medyka. ustawieni dla klas Ratownik, Profesjonalny ratownik

cod_revkit_time 3
Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health 100
Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance 100
Z jakiego maksymalnej odległo¶ć można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling 30
Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise 50
Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling 30
Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile 2
Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

//Sklep

shop_ibuprofen 4000 - koszt ibuprofenu
shop_fenacetyna 3000 - koszt tenacetyny
shop_tramal 6000 - koszt tramalu
shop_amfetamina 16000 - koszt amfetaminy
shop_lotto 16000 - koszt lotto
shop_doswiadczenie 16000 - koszt doswiadczenia
shop_ruletka 10000 - koszt ruletki
shop_ibuhp 10 - ilość życia dodawana przez ibuprofen
shop_fenhp 25 - ilość życia dodawana przez fenacetyna
shop_tramhp 50 - ilość życia dodawana przez tramal
shop_gravity 0.50 - mnożnik grawitacji po kupieniu amfetaminy
shop_expmin 25 - minimalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia
shop_expmax 250 - maksymalny exp który możemy dostać po kupnie doświadczenia

Paczka
Załączony plik  CodMod by FLK.rar   1,04 MB   1292 Ilość pobrań

Aktualizacja 2.0
Załączony plik  CodMod by FLK 2.0.rar   1,08 MB   363 Ilość pobrań
Aktualizacja 2.1
Załączony plik  CodMod by FLK 2.1.rar   1,08 MB   917 Ilość pobrań
Aktualizacja 2.2
Załączony plik  CodMod by FLK 2.2.rar   782,02 KB   1548 Ilość pobrań
A tu modele do paczki 2.2
Models.rar - download. Darmowy hosting plików.
models.rar - Speedy Share - upload your files here

http://www8.zippysha...76567/file.html

http://sendfile.pl/309221/models.rar

http://hostuje.net/f...4ea9e35a93f5179

 

 

 

 

Odpowiedz

Acer - zdjęcie Acer 13.04.2012

Szału nie ma.
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 13.04.2012

2 statystyki dodane i inne rozdawanie punktów.Jak będzie jakaś aktualizacja będzie +
Odpowiedz

  • +
  • -
Kmf!p - zdjęcie Kmf!p 13.04.2012

statystyka armor to chyba to samo co wytrzymalosc. :)
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 13.04.2012

Nie armor dodaje ci kamizelkę a wytrzymałość zmniejsza obrażenia :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kmf!p - zdjęcie Kmf!p 14.04.2012

jak doda kamizelke to nie dziw ze obrazenia sie zmniejszaja. wiec chyba malo sie roznia te statystyki. :D

roznica moze byc w tym ze kamizelka(armor ochrania tylko klatke, brzuch) a wytrzymalosc wszystko.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kołodziej - zdjęcie Kołodziej 14.04.2012

Szału nie ma.

dokładnie nic nowego
Odpowiedz

BlanT - zdjęcie BlanT 15.04.2012

Podasz jakie są flagi na daną premkę ? Będę bardzo wdzięczny :)
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 15.04.2012

wszystkie premki były robione po "t" ADMIN_LEVEL_H
Odpowiedz

  • +
  • -
unknowN. - zdjęcie unknowN. 15.04.2012

A mam pytanie czy zrobił byś dla mnie pod 4001 lvl? I aby nie bylo statystki niewidzialnosc tylko np.ammo tzn ze masz wiecej o 1 ammo w magazynku po dodaniu 20punktow ? np w m4 masz 30ammo a jak dodasz 20pkt to masz 31
Użytkownik amadi.11 edytował ten post 15.04.2012 09:54
Odpowiedz

  • +
  • -
Kierek - zdjęcie Kierek 16.04.2012

A jest możliwość zmiany dla klas premium żeby każda była na inną flagę ?
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 16.04.2012

tak zmieniasz to w sma klasy i koplikujesz na amxx :)
albo napisz w odzielnym temaćie o zrobienie tego
Odpowiedz

Feel1587 - zdjęcie Feel1587 17.04.2012

Troche taka proste ale wg mnie moze być .
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 22.04.2012

Się zastanawiam czy dodawać nowe statystyki :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Felek - zdjęcie Felek 22.04.2012

Moim zdaniem nic ciekawego. Dodane kilka klas, a HUD:

HUD
- Nowy kolor
- Dodane HP
- ExP w procentach

Wzięty stąd: http://amxx.pl/topic...-awansami-klas/
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 22.04.2012

Moim zdaniem nic ciekawego. Dodane kilka klas, a HUD:

HUD
- Nowy kolor
- Dodane HP
- ExP w procentach

Wzięty stąd: http://amxx.pl/topic...-awansami-klas/

ty się lepiej nie udzielaj bo nic nie brałem z tego tematu
a jak jesteś taki modry to sam zrób paczke i ją udostepni
Użytkownik Arek :P edytował ten post 22.04.2012 19:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Seerq. - zdjęcie Seerq. 27.04.2012

Chciałbym zapytać czy jest możliwość dodawania komuś exp ?
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 28.04.2012

tak jest zapomniałem napisać wpisz w say /codadmin
i tam masz menu dawania perków, expa, lvl
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 04.05.2012

Aktualizacja


Poprawione błędy w QTM_CodMod

-Limit_poziomu

-statystyki


Poprawione klasy

-Profesjonalny ratownik


nowości

-Złote Monety

-Sklep (Złote Monety)

-Licznik HS oraz fragów w HUD

-prefix w say przed nickiem

-Oddaj perk

-Zamień perk


cvary


//PERFIXY W SAY
//-----------------------
//Klasę (cod_prefix 1)
//Level (cod_prefix 2)
//Klasę i level (cod_prefix 3)

//SYSTEM ZLOTYCH MONET
-----------------------

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)

cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa

cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa

cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_savetype "2" // korzysta z ustawien głównego CoDa

// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0


Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Mr. Dziwny - zdjęcie Mr. Dziwny 05.05.2012

Bardzo dobry COD , polecam :) .
Odpowiedz