[Perk] Dash
Fili:P
10.04.2012
Cześć, przedstawiam wam perk mojego autorstwa. Jest to tak zwany dash z gry Cabal Online. (velocity by aim) Daje filmik pokazujący działanie perku:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYDeE2SEW8g
Serdecznie polecam perk.
codperk_dash.sma 1,73 KB 209 Ilość pobrań
kondork
11.04.2012
W SMA linijka :
" set_task(5.0, "DeleteCooldown", id); "
czyi 5.0 odpowiada za to co ile sekund można użyć itemu ?
" set_task(5.0, "DeleteCooldown", id); "
czyi 5.0 odpowiada za to co ile sekund można użyć itemu ?
Fili:P
11.04.2012
TakW SMA linijka :
" set_task(5.0, "DeleteCooldown", id); "
czyi 5.0 odpowiada za to co ile sekund można użyć itemu ?
Jerem96 11.04.2012
Jak dobrze pamiętam to podstawowy perk
Prosz:)
Prosz:)
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy"; new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy"; new bool:ma_perk[33]; new Float:ostatni_skok[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public cod_perk_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } }
HaDeS From HELL
11.04.2012
nom też mi się bardzo kojarzy z modułem odrzutowym.
może nie widziałeś dlatego że jest oryginalnie w paczce coda
może nie widziałeś dlatego że jest oryginalnie w paczce coda
VerShinin
12.04.2012
Perk fajny, ale faktycznie podobny do modułu
Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu?
Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu?
Fili:P
13.04.2012
Hmm ciekawe pomysle o tymPerk fajny, ale faktycznie podobny do modułu
Może zamiast Dash'a zrób Blink albo ten odskok do tyłu?