←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Proszę o klasę.

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 10.04.2012

Proszę o klase

Nazwa:Spowalniacz
Opis:Ma spowolnienie 1/10 z m4a1 i p228.
Bronie:m4a1,p228
inteligencja:0
zdrowie:20
wytrzymałość:20
kondycja:50
I gdy spowolni ofiarę nie może się ruszać do następnej rundy.

I mam pytanie czy istnieje możliwość że można dodać flage np.: ADMIN_LEVEL_J czyli np ś ???
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 10.04.2012




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"

new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}

public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
}
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 10.04.2012

klasa nie dziala
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 11.04.2012


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Spowalniacz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"

new const nazwa[] = "Spowalniacz";
new const opis[] = "1/10 szans na spowolnienie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33], Float:szybkosc[33], spowolniony[33];


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = 1;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
}

public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && spowolniony[id])
{
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
}

public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(spowolniony[i] && is_user_alive(i))
{
set_user_maxspeed(i, szybkosc[i]);
spowolniony[i] = 0;
}
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<1) && random_num(1, 10) == 1 && !spowolniony[this])
{
szybkosc[this] = get_user_maxspeed(this);
spowolniony[this] = 1;
CurWeapon(this);
}

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 11.04.2012

jeśli spowolnienie wejdzie to ofiara ma w ogóle się nie ruszać do następnej rundy, później sprawdze 2 klase
Odpowiedz

  • +
  • -
XeX - zdjęcie XeX 12.04.2012

sory ale nie moge sprawdzic, ale i tak masz + za checi. :D
Odpowiedz