Problem BaseBuilder
raximus
10.04.2012
Witam mam problem z BaseBuilder 6.5 by Tirant. Na początku rundy resp zombie jest zamykany z opóźnieniem i w między czasie połowa TT ucieka i w czasie gdy CT buduje sobie kampy wbijają na ich i pod koniec czasu budowy TT zabija CT i taka to zabawa. Próbowałem już ustawić mp_freeztime (czy jakoś tak) ale to nie pomaga bo TT normalnie sobie ucieka bez przytrzymania. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać?
@EDIT daje SMA moda w załączniku basebuilder65.sma 82,71 KB 28 Ilość pobrań
Użytkownik raximus edytował ten post 10.04.2012 10:29
@EDIT daje SMA moda w załączniku basebuilder65.sma 82,71 KB 28 Ilość pobrań
Użytkownik raximus edytował ten post 10.04.2012 10:29
dasiek
10.04.2012
może terrorystą (zombiakom) Ustawiaj speed na -1.0 co ich unieruchomi przez jakiś czas a potem przywróć do porzedniego stanu
raximus
10.04.2012
I co mam tak siedzieć 24/7 i ustawiać ? ;] Nie za bardzo to widzę ew. zrobić taki plugin co by robił to automatycznie.
dasiek
10.04.2012
o plugin mi chodziło.
na szybko - nie sprawdzałem.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Nazwa"; new Float:speed[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "CheQ"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); } public NowaRunda() { set_task(60.0,"Start!") // tu dajesz czas po ilu się konczy budowanie } public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) == 1) { speed[id] = get_user_maxspeed(id) set_user_maxspeed(id,-1.0) } return PLUGIN_CONTINUE; } public Start() { new Players[32], playerCount; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); for (new i=0; i<playerCount; i++) { set_user_maxspeed(Players[i],speed[i]) speed[i] = 0.0; } }
na szybko - nie sprawdzałem.
raximus
10.04.2012
Niestety u mnie na serwerze to nie działa. Może dlatego, że jest 6 klas zombie i każda ma inny speed?