Witam
Jak dodać grawitację do VIPA ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodanie grawitacji
Temat rozp. Tweak456, 10.04.2012 09:46
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.04.2012 09:46
#2
Napisano 10.04.2012 10:09
przy odrodzeniu dodajesz
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) set_user_gravity(id,0.5) else set_user_gravity(id,1.0)
#3
Napisano 10.04.2012 10:30
Jak gracz sie odradza to dajesz:
Jako FLAGA_VIPA wpisz flage na którą ustawiasz vipa.
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIPA)
set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
else
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
Jako FLAGA_VIPA wpisz flage na którą ustawiasz vipa.
#4
Napisano 10.04.2012 12:44
Jak gracz sie odradza to dajesz:
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIPA)
set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
else
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
Jako FLAGA_VIPA wpisz flage na którą ustawiasz vipa.
I po co specjanie fakemete używać? Lepiej fun.
#5
Napisano 10.04.2012 13:34
Można użyć też engine
if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIPA)
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.5);
else
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 10.04.2012 14:41
Po to że kod cheq jest zły (złe ustawienie gravity zamiast 1.5 powinno być 0.5), a mi tak było wygodnie i tyle.I po co specjanie fakemete używać? Lepiej fun.
@down
i git autor tematu ma rozwiązanie w engine, fun i fakemacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych