Problem z niewidzialnością.
Blood Angel 09.04.2012
Witam,
Mam problem z dwoma itemami.
1. Niewidzialność przy kucaniu
2. Ring który daje 10HP i niewidzialność
1. Kod:
2. Kod:
I do itemu:
Problem w tym że normalnie wszystko działa lecz jak się strzela to się staje widzialny. Niewidzialność przy kucaniu mam w klasie z AWP i jak strzeli to jest widzialnym i musi na nowo kucnąć. A ring jak się strzela z M4 full auto to jest się widzialny do czasu aż się przestanie strzelać.
Proszę o pomoc.
Mam problem z dwoma itemami.
1. Niewidzialność przy kucaniu
2. Ring który daje 10HP i niewidzialność
1. Kod:
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}
new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}
2. Kod:
public UstawNanoSzkielet(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20)
set_user_health(id, 10);
}
}
I do itemu:
set_task(1.0, "UstawNanoSzkielet", id, _, _, "b")
Problem w tym że normalnie wszystko działa lecz jak się strzela to się staje widzialny. Niewidzialność przy kucaniu mam w klasie z AWP i jak strzeli to jest widzialnym i musi na nowo kucnąć. A ring jak się strzela z M4 full auto to jest się widzialny do czasu aż się przestanie strzelać.
Proszę o pomoc.
dasiek
11.04.2012
z niewidzialnoscia na kucaniu bym tak zrobil
co do Nanoszkoeletu moim zdaniem nie potrzeba tasku Wystarczy jak w odrodzenie pod koniec dasz UstawNanoszkielet(id)
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed) { if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]) { return FMRES_IGNORED; } new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons) new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button & IN_DUCK) { set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else { set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return FMRES_IGNORED; }
co do Nanoszkoeletu moim zdaniem nie potrzeba tasku Wystarczy jak w odrodzenie pod koniec dasz UstawNanoszkielet(id)
dasiek
11.04.2012
UstawNanoSzkielet(id)
Daj to pod koniec Odrodzenie(id) (nie na samym końcu - mniej więcej po ustalenie Maxymalne_zdrowie_gracza[id] i szybkość_gracza[id]) public i tak sprawdzi czy ktoś ma item więc większych ifów nie musisz dodawać.
Daj to pod koniec Odrodzenie(id) (nie na samym końcu - mniej więcej po ustalenie Maxymalne_zdrowie_gracza[id] i szybkość_gracza[id]) public i tak sprawdzi czy ktoś ma item więc większych ifów nie musisz dodawać.
Blood Angel 11.04.2012
Przez nie uwagę nie zauważyłem że w publicu szkieletu mam już podany item
Dzięki masz strzałeczki.
Dzięki masz strzałeczki.