←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem z niewidzialnością.

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 09.04.2012

Witam,

Mam problem z dwoma itemami.
1. Niewidzialność przy kucaniu
2. Ring który daje 10HP i niewidzialność

1. Kod:

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}

return FMRES_IGNORED;
}



2. Kod:
public UstawNanoSzkielet(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20)
set_user_health(id, 10);
}
}


I do itemu:
set_task(1.0, "UstawNanoSzkielet", id, _, _, "b")


Problem w tym że normalnie wszystko działa lecz jak się strzela to się staje widzialny. Niewidzialność przy kucaniu mam w klasie z AWP i jak strzeli to jest widzialnym i musi na nowo kucnąć. A ring jak się strzela z M4 full auto to jest się widzialny do czasu aż się przestanie strzelać.

Proszę o pomoc.
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 09.04.2012

w CurWeapon pewnie musisz dac odpowiedniego if'a i bd wszystko grac
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 11.04.2012

Co ty nie powiesz? Na to sam wpadłem tylko jaki to ma być if?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 11.04.2012

z niewidzialnoscia na kucaniu bym tak zrobil

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id])
{
  return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button & IN_DUCK)
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}

co do Nanoszkoeletu moim zdaniem nie potrzeba tasku ;) Wystarczy jak w odrodzenie pod koniec dasz UstawNanoszkielet(id)
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 11.04.2012

UstawNanoSzkielet(id) ma iść na konieć odrodzenie czy do itemu?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 11.04.2012

UstawNanoSzkielet(id)

Daj to pod koniec Odrodzenie(id) (nie na samym końcu - mniej więcej po ustalenie Maxymalne_zdrowie_gracza[id] i szybkość_gracza[id]) public i tak sprawdzi czy ktoś ma item więc większych ifów nie musisz dodawać.
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 11.04.2012

Przez nie uwagę nie zauważyłem że w publicu szkieletu mam już podany item :D

Dzięki masz strzałeczki.
Odpowiedz