Prosze o kompilacje [wazne]
lubiekeppa
09.04.2012
Witam , chcialem polaczyc klase Kameleon z perkiem adrenalina , lecz nie moge tego skompilowac.
I jakby szlo to proszę o dodanie do tego ze za kazdego fraga dostaje tez pelny magazynek
Nizej sma kameleona i adrenaliny.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Marszalek"; new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; new cur_health = get_user_health(attacker); new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker); new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health; set_user_health(attacker, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
I jakby szlo to proszę o dodanie do tego ze za kazdego fraga dostaje tez pelny magazynek
Nizej sma kameleona i adrenaliny.
Załączone pliki
dasiek
09.04.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Marszalek"; new const opis[] = "Posiada M4A1 , AK47 , AWP , za kazdego fraga dostaje 35 hp"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 60; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } public Death() { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; new cur_health = get_user_health(attacker); new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker); new new_health = cur_health+35<max_health? cur_health+35: max_health; set_user_health(attacker, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
Kompilujący się marszałek.
lubiekeppa
09.04.2012
A MOZESZ DODAC JESZCZE ZE DOSTAJE DO TEGO PELNY MAGAZYNEK za fraga?
Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 10:58
Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 10:58
lubiekeppa
09.04.2012
A gdzie w tym dodac admin_level_D?
Probowalem dodac to ale nie moge skompilowac.
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 12:35
Probowalem dodac to ale nie moge skompilowac.
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
Użytkownik lubiekeppa edytował ten post 09.04.2012 12:35