←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Proszę o pomoc przy klasie

Zablokowany

  • +
  • -
ARKADIOOs - zdjęcie ARKADIOOs 09.04.2012

Proszę o pomoc przy mojej klasie przy komplikacji sa błędy i nie wiem jak je usunąc


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "DmGz(Premium)";
new const opis[] = "10+int obrazen multi jump autobh";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 300;
new skoki[33];
new bool:ma_perk[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
registerHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
v
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[DmGz(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

Żółw Mina - zdjęcie Żółw Mina 09.04.2012

Strasznie dużo błędów porobiłeś... Nie dość, że pozostawiałeś "public" z perku to jeszcze pododawałeś nie potrzebne rzeczy.... Poprawiłem to i kod jest teraz bez żadnego błędu

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasa.sma   2,62 KB   25 Ilość pobrań

Użytkownik ModsCs edytował ten post 09.04.2012 09:01
Odpowiedz

  • +
  • -
ARKADIOOs - zdjęcie ARKADIOOs 09.04.2012

Dzięki temat do zamknięcia
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 09.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany