Przydatne jak chcemy żeby klasa nie mogła mieć danego itemu.
Na początku będzie potrzebny nam numer wybranego itemu
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa" //12
Ja wezmę 5 na klasie SWAT
Następnie jeżeli mamy sklep to do
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
dodajemy takie coś
case 5:
{
if(klasa_gracza[id] == SWAT)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Oczywiście w miejsce 5 numer naszego itemu a w SWAT nazwę naszej klasy.
To samo robimy w
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Teraz jak SWAT wylosuje Zaskoczenie wroga odbędzie się powtórne losowanie.
To wszystko miłego losowania