←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

c leci Prośba o klasę

Locked

shoote's Photo shoote 07.04.2012

Klasa : Nozownik
Zdr : 500
Kondycja : 50
Int : 0
Wytrzymalosc : 30

Opis klasy : 600hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmiejszona grawitacja, mniejsza widocznosc podczas kucania (z nozem)

Grawitka najlepiej 550, a niewidocznosc podczas kucania 70 :P

Dziękuje!


za pomoc leci +sik
Edited by shoote, 07.04.2012 15:23.
Quote

  • +
  • -
XeX's Photo XeX 07.04.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "600hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmiejszona grawitacja, mniejsza widocznosc podczas kucania (z nozem)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}




nastepnym razem użyj generatora klas :http://amxx.pl/generator-klas/
Quote

shoote's Photo shoote 07.04.2012

Generatorem nie dziala zabicie z noza. Zobacze ten twoj czy dziala i dam edit

No wlasnie nie dziala, czekam dalej :D
Edited by shoote, 07.04.2012 16:01.
Quote

  • +
  • -
TheRock's Photo TheRock 07.04.2012

proszę -;- sprawdz czy działa


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "600hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmiejszona grawitacja, mniejsza widocznosc podczas kucania (z nozem)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "TheRock");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Quote

shoote's Photo shoote 07.04.2012

Ehh, nie dziala niewidzialnosc podczas kucania z nozem :/
Quote

shoote's Photo shoote 08.04.2012

Ok dzięki za pomoc (GG)

+
Quote
Locked