Widok z 3 kamery i swiecace postacie
mimo114
06.04.2012
Witam.
1. Chodzi mi o to by mozna by widzieć swoja postać z 3 kamery tak jak na spektatores.
2. Chodzi o to co jest na ZM gdy jest Nemesis na podlodze jest kolor .
1. Chodzi mi o to by mozna by widzieć swoja postać z 3 kamery tak jak na spektatores.
2. Chodzi o to co jest na ZM gdy jest Nemesis na podlodze jest kolor .
dasiek
06.04.2012
1)
http://forums.allied...ead.php?t=65427
http://forums.allied...ead.php?t=65427
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera"; public plugin_init() { register_clcmd( "say /cam", "cmdCam" ); register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" ); } public cmdCam( id ) Create_PlayerCamera( id ); Create_PlayerCamera( id ) { new iEnt; static const sClassname[] = "classname"; while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 ) { if( pev( iEnt, pev_owner) == id ) { engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt ); return; } } static const sInfo_target[] = "info_target"; iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) ) if( !iEnt ) return; static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl"; set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model ); set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY ); set_pev( iEnt, pev_owner, id ); set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture ); set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 ); engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); } public Think_PlayerCamera( iEnt ) { static sClassname[32]; pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 ); if( !equal( sClassname, g_sCamclass ) ) return FMRES_IGNORED; static iOwner; iOwner = pev( iEnt, pev_owner ); if( !is_user_alive( iOwner ) ) return FMRES_IGNORED; static iButtons; iButtons = pev( iOwner, pev_button ); if( iButtons & IN_USE ) { engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner ); engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt ); return FMRES_IGNORED; } static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3]; pev( iOwner, pev_origin, fOrigin ); pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle ); static Float:fVBack[3]; angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack ); fOrigin[2] += 20.0; fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 ); fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 ); fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 ); engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin ); set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); return FMRES_HANDLED; }
DarkGL
06.04.2012
jakiś screen ?Chodzi o to co jest na ZM gdy jest Nemesis na podlodze jest kolor .
mierzwi 06.04.2012
DarkGL, to jest tak jakby światło od Nemesisa (coś jak czerwona lampka w lightmakerze, światło leci od nóg)
Fili:P
07.04.2012
@up
jeśli ktoś nie kojarzy to tu link do screnna: http://wiki.metin2.p...ało_w_akcji.jpg
1,
Po wpisaniu /cam ustawi ci się camera 3rd person. Minus set_view jest taki, że będziesz miał ustawiony mniejszy render.
jeśli ktoś nie kojarzy to tu link do screnna: http://wiki.metin2.p...ało_w_akcji.jpg
1,
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init()
{
register_plugin("","","");
register_clcmd("say /cam", "cam");
}
public cam(id)
{
set_view(id, CAMERA_3RDPERSON);
}
Po wpisaniu /cam ustawi ci się camera 3rd person. Minus set_view jest taki, że będziesz miał ustawiony mniejszy render.