←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Widok z 3 kamery i swiecace postacie

  • +
  • -
mimo114 - zdjęcie mimo114 06.04.2012

Witam.
1. Chodzi mi o to by mozna by widzieć swoja postać z 3 kamery tak jak na spektatores.
2. Chodzi o to co jest na ZM gdy jest Nemesis na podlodze jest kolor .
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 06.04.2012

1)

http://forums.allied...ead.php?t=65427

#include <amxmodx>
    #include <fakemeta>
    new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";
    public plugin_init()
    {
	    register_clcmd( "say /cam", "cmdCam" );
	    register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
    }
    public cmdCam( id )
	    Create_PlayerCamera( id );
    Create_PlayerCamera( id )
    {
	    new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
	    while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
	    {
		    if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
		    {
			    engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
			    return;
		    }
	    }
	    static const sInfo_target[] = "info_target";
	    iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )
	    if( !iEnt )
		    return;
	   
	    static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
	    set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
	    engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );
	    set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
	    set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
	    set_pev( iEnt, pev_owner, id );
	    set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
	    set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
	    engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
	    set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
    }
    public Think_PlayerCamera( iEnt )
    {
	    static sClassname[32];
	    pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );
	    if( !equal( sClassname, g_sCamclass ) )
		    return FMRES_IGNORED;
	    static iOwner;
	    iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
	    if( !is_user_alive( iOwner ) )
		    return FMRES_IGNORED;
	    static iButtons;
	    iButtons = pev( iOwner, pev_button );
	    if( iButtons & IN_USE )
	    {
		    engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
		    engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
		    return FMRES_IGNORED;
	    }
	    static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3];
	    pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
	    pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );
	    static Float:fVBack[3];
	    angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
	    fOrigin[2] += 20.0;
	    fOrigin[0] += ( -fVBack[0] * 150.0 );
	    fOrigin[1] += ( -fVBack[1] * 150.0 );
	    fOrigin[2] += ( -fVBack[2] * 150.0 );
	    engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOrigin );
	    set_pev( iEnt, pev_angles, fAngle );
	    set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
	    return FMRES_HANDLED;
    }
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.04.2012

Chodzi o to co jest na ZM gdy jest Nemesis na podlodze jest kolor .

jakiś screen ?
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 06.04.2012

DarkGL, to jest tak jakby światło od Nemesisa (coś jak czerwona lampka w lightmakerze, światło leci od nóg)
Odpowiedz

jaroszeq - zdjęcie jaroszeq 06.04.2012

mu chodzi choby SilneCiało w Metin2 jesli grałes?
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 07.04.2012

@up
jeśli ktoś nie kojarzy to tu link do screnna: http://wiki.metin2.p...ało_w_akcji.jpg

1,

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
register_plugin("","","");
register_clcmd("say /cam", "cam");
}
public cam(id)
{
set_view(id, CAMERA_3RDPERSON);
}

Po wpisaniu /cam ustawi ci się camera 3rd person. Minus set_view jest taki, że będziesz miał ustawiony mniejszy render.
Odpowiedz