←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przerobiony SmartRS by CHeQ

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 06.04.2012

Witam, czy tak przerobiony plugin SmartRS będzie działać? Jeśli coś będzie źle to proszę o wskazówki jak naprawić.

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "SmartRS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const sounds_ct[][] = {"1", "2", "3", "4"}
new const sounds_terro[][] = {"5", "6", "7", "8"}

new folder_rs[] = "misc/xxxxx/DD2/"

new bool:mute[33];

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin");

register_clcmd("say /roundsound","MuteRS")
register_clcmd("say_team /roundsound","MuteRS")
}

public plugin_precache() 
{
for(new i = 1; i < sizeof sounds_ct; i++) 
{
new adres[64];
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_ct[i])
precache_generic(adres)
}

for(new i = 1; i < sizeof sounds_terro; i++) 
{
new adres[64];
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_terro[i])
precache_generic(adres)
}
}

public client_connect(id)
{
mute[id] = false; 
}
public MuteRS(id)
{
if(!mute[id])
{
ColorChat(id,RED,"[RS] ^x04Wylaczyles RS^x01. Aby go wlaczyc wpisz ponownie /roundsound")
mute[id] = true;
}
else
{
ColorChat(id,RED,"[RS] ^x04Wlaczyles RS^x01. Aby go wylaczyc wpisz ponownie /roundsound")
mute[id] = false;
}
}
public ct()
{ 
new Players[32],num;
get_players(Players,num) 
for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
{
if(!mute[ajdi])
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s/%s.mp3", folder_rs, sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
else
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
}

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public terro()
{
new Players[32],num;
get_players(Players,num) 
for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
{
if(!mute[ajdi])
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s/%s.mp3", folder_rs, sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
else
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
}

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 06.04.2012

Ciężko sprawdzić? Sam możesz sprawdzić wgrywając to na new game czy coś, ale piszesz dla nas jakbyśmy nie mieli co robić -.-
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 06.04.2012

Chodzi mi o to aby ktoś kto się dobrze zna sprawdził tylko czy nie ma jakiegoś błędu przez który plugin nie będzie działał bo błędów podczas kompilowania nie ma.
Odpowiedz

mierzwi - zdjęcie mierzwi 06.04.2012

wydaje się być ok, chociaż ja bym nie robił pętli na num z get_players. by the way

public plugin_precache()
{
new adres[64];
for(new i = 1; i < sizeof sounds_ct; i++)
{
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_ct[i])
precache_generic(adres)
}

for(new i = 1; i < sizeof sounds_terro; i++)
{
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_terro[i])
precache_generic(adres)
}
}
nie dodaje nowej zmiennej za każdym razem ; D
Użytkownik maselo edytował ten post 06.04.2012 21:08
Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 06.04.2012

poprawione :)

jakieś jeszcze błędy? Dziś w godzinach popołudniowych przetestuję to się dowiem czy działa czy też nie
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 07.04.2012

Błędów raczej nie ma choć najlepiej jak wgrasz i sprawdzisz na serwerze ;)
Odpowiedz