←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przerobiony SmartRS by CHeQ

  • +
  • -
QuahodronN's Photo QuahodronN 06.04.2012

Witam, czy tak przerobiony plugin SmartRS będzie działać? Jeśli coś będzie źle to proszę o wskazówki jak naprawić.

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "SmartRS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const sounds_ct[][] = {"1", "2", "3", "4"}
new const sounds_terro[][] = {"5", "6", "7", "8"}

new folder_rs[] = "misc/xxxxx/DD2/"

new bool:mute[33];

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin");

register_clcmd("say /roundsound","MuteRS")
register_clcmd("say_team /roundsound","MuteRS")
}

public plugin_precache() 
{
for(new i = 1; i < sizeof sounds_ct; i++) 
{
new adres[64];
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_ct[i])
precache_generic(adres)
}

for(new i = 1; i < sizeof sounds_terro; i++) 
{
new adres[64];
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_terro[i])
precache_generic(adres)
}
}

public client_connect(id)
{
mute[id] = false; 
}
public MuteRS(id)
{
if(!mute[id])
{
ColorChat(id,RED,"[RS] ^x04Wylaczyles RS^x01. Aby go wlaczyc wpisz ponownie /roundsound")
mute[id] = true;
}
else
{
ColorChat(id,RED,"[RS] ^x04Wlaczyles RS^x01. Aby go wylaczyc wpisz ponownie /roundsound")
mute[id] = false;
}
}
public ct()
{ 
new Players[32],num;
get_players(Players,num) 
for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
{
if(!mute[ajdi])
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s/%s.mp3", folder_rs, sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
else
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
}

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public terro()
{
new Players[32],num;
get_players(Players,num) 
for(new ajdi = 0;ajdi<num;ajdi++)
{
if(!mute[ajdi])
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s/%s.mp3", folder_rs, sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
else
{
client_cmd(ajdi,"stopsound");
client_cmd(ajdi,"mp3 stop");
}

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

mierzwi's Photo mierzwi 06.04.2012

Ciężko sprawdzić? Sam możesz sprawdzić wgrywając to na new game czy coś, ale piszesz dla nas jakbyśmy nie mieli co robić -.-
Quote

  • +
  • -
QuahodronN's Photo QuahodronN 06.04.2012

Chodzi mi o to aby ktoś kto się dobrze zna sprawdził tylko czy nie ma jakiegoś błędu przez który plugin nie będzie działał bo błędów podczas kompilowania nie ma.
Quote

mierzwi's Photo mierzwi 06.04.2012

wydaje się być ok, chociaż ja bym nie robił pętli na num z get_players. by the way

public plugin_precache()
{
new adres[64];
for(new i = 1; i < sizeof sounds_ct; i++)
{
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_ct[i])
precache_generic(adres)
}

for(new i = 1; i < sizeof sounds_terro; i++)
{
format(adres,63,"sound/%s/%s.mp3",folder_rs,sounds_terro[i])
precache_generic(adres)
}
}
nie dodaje nowej zmiennej za każdym razem ; D
Edited by maselo, 06.04.2012 21:08.
Quote

  • +
  • -
QuahodronN's Photo QuahodronN 06.04.2012

poprawione :)

jakieś jeszcze błędy? Dziś w godzinach popołudniowych przetestuję to się dowiem czy działa czy też nie
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 07.04.2012

Błędów raczej nie ma choć najlepiej jak wgrasz i sprawdzisz na serwerze ;)
Quote