←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[VIP] Startowe bronie.

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

Witam! To mój ostatni post związany z "vip" :)
W tym temacie chcę się dowiedzieć czy da się aby :
1. Na start otrzymywał deagle a podstawowy pistolecik wypadał?
2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb.
3. Gdy rzuci he lub fb dostaje drugiego za 15 sek. (tak samo fb i he)
4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie.
5. Magazynki się nie kończą.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 06.04.2012

Wszystko dodajesz Odrodzenie(id)
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

A mógłbyś pomoc ? :D
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 06.04.2012

1.
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_knife");


tu masz na wypadnie podstawowego pistoletu i dawanie deagla + noza

reszte Ci podam za jakis czas

3.

public DodajGranat(id)
{
id-=9812;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)



nw czy 3 zadziala, wyciagniete z COD'a nietestowane
Edited by RPK. Macior, 06.04.2012 13:09.
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

Czyli cały Public Odrodzenie będzie wyglądał tak ? :

public Odrodzenie(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G && is_user_alive(id))
	{
		set_user_health(id,115)
		
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "weapon_knife");
	}
}

Edited by Abko', 06.04.2012 13:13.
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 06.04.2012

tak, dokladnie ;)
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

Jeszcze pkt. 2 ;P

Tylko to wystaczy?


public DodajGranat(id)
{
        id-=9812;
        
        if(!is_user_alive(id))
        {
                remove_task(id+9812)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        give_item(id,"weapon_hegrenade")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        set_task(15.0,"DodajGranat",id+9812)
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pomożesz ?
Edited by Abko', 06.04.2012 13:38.
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

ref
Quote

mierzwi's Photo mierzwi 06.04.2012

sprawdz w cmdstart czy klika attack1, jak tak to daj task na 15 sekund, i tam give dany granat
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

Ale jak to zrobić ?

2. Od drugiej rundy dostawał m4 + deagle + he i fb.
4. Zablokowanie kupowania broni w sklepie.
5. Magazynki się nie kończą.

Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 06.04.2012

tu masz do 2

public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "item_m4a1");
}
if(round > 3) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Edited by RPK. Macior, 06.04.2012 16:46.
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

Dzięki.
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 06.04.2012

public Round_Start()
{
round++;
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_G)
{
if(!get_pcvar_num(g_menu_active))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_user_hltv(player) && !is_user_bot(player))
{
give_item(player, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_deagle");
give_item(player, "weapon_m4a1");
}
if(round > 2) Showrod(player)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


sorry, tu masz od 2 rundy
Edited by RPK. Macior, 06.04.2012 16:58.
Quote

Abko''s Photo Abko' 06.04.2012

5. Magazynki się nie kończą.

Jeszcze to i będę bardzo wdzięczny
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 06.04.2012

o ile się nie myle masz public CmdStart. Dodaj do niego linijkę

set_user_clip(id, 6)


stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) 
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Wypisze że ma 6 naboi ale będzie o jako nieskończone ammo
Quote

Abko''s Photo Abko' 07.04.2012

http://amxx.pl/topic...onosc-amunicji/

przerob na flage G ;)


Ale ja chcę aby miał magazynków full a amunicja normalnie 30.
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 07.04.2012

no to wez kod od CheQ'a
Quote

Abko''s Photo Abko' 07.04.2012

Dobra, dzięki.
Mam zrobione ,że dostaje +5hp za zabójstwo a jak zrobić aby dostawał tylko do 115hp bo teraz jak zabija ma 200hp nawet. a ja chce aby było max 115hp.
Za to odpowiada chyba to :



public Death()
{
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || !(get_user_flags(attacker) && ADMIN_LEVEL_G))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_user_health
(attacker,get_user_health(attacker)+5)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by Abko', 07.04.2012 16:28.
Quote

Oporowiec's Photo Oporowiec 07.04.2012

pokaz calego vip'a
Quote