Skille CoD MoD (nie dzialaja)
pfkers 04.04.2012
Witam wymyslilem system skilli do Coda lecz cos mi nie dzialaja.. na pewno to jakas glupta ale nei ogarniam.. jezeli ktos wie niech pisze..
new exp_do_skilla;
new skill_1[33];
new skill_2[33];
new skill_3[33]
new bool:ma_skilla_1[33];
new bool:ma_skilla_2[33];
new bool:ma_skilla_3[33];
public plugin_init
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
teraz moj public wybierz skilla
Kolej na:
do public client_connect(id)
i dalej w public Death(item,menu)
I teraz moje pytanie brzmi.. co zle robie.. poniewaz gdy wybiore pierwszy skill to przy zabicu i tak dodaje do kazdego skilla ;/
a chodzi mi o to ze jak wybiore dany skill to zeby dodawalo tylko do niego..pozniej jak zmienie na inny to tez zeby dodawalo tylko do niego.. bo jak na razie dodaje do wszystkich.. jezeli sa jakies bledy to psizcie.. bo kod wczoraj skasowalo i pisalem to z pamieci..
Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.04.2012 20:20
new exp_do_skilla;
new skill_1[33];
new skill_2[33];
new skill_3[33]
new bool:ma_skilla_1[33];
new bool:ma_skilla_2[33];
new bool:ma_skilla_3[33];
public plugin_init
register_cvar("exp_skill", "100");
exp_do_skilla = get_cvar_num("exp_skill");
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
if(klasa_gracza[id] == moja_klasa) { WybierzSkilla(id); }
if(nowa_klasa_gracza[id] == moja_klasa) { WybierzSkilla(id); }
teraz moj public wybierz skilla
public WybierzSkilla(id) { new skill1[60]; new skill2[60]; new skill3[60]; new tytul[25]; format(skill1, 59, "Opis Skilla1", skill_1[id]); format(skill2, 59, "Opis Skilla2", skill_2[id]); format(skill3, 59, "Opis Skilla3", skill_3[id]); format(tytul, 24, Twoje Skille:"); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielSkilla_Handler"); menu_additem(menu, skill1); menu_additem(menu, skill2); menu_additem(menu, skill3); menu_display(id, menu); }
Kolej na:
public PrzydzielSkilla_Handler(id) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { ma_skilla_1[id] == true; ma_skilla_2[id] == false; ma_skilla_3[id] == false; } case 1: { ma_skilla_2[id] == true; ma_skilla_1[id] == false; ma_skilla_3[id] == false; } case 2: { ma_skilla_3[id] == true; ma_skilla_1[id] == false; ma_skilla_2[id] == false; } } return PLUGIN_CONTINUE; }
do public client_connect(id)
ma_skilla_1[id] == false; ma_skilla_2[id] == false; ma_skilla_3[id] == false;
i dalej w public Death(item,menu)
new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true; if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma) { skill_1[attacker]+=exp_skill; }
new czy_ma_2 = ma_skilla_2[id] == true; if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_2) { skill_2[attacker]+=exp_skill; }
new czy_ma_3 = ma_skilla_3[id] == true; if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_3) { skill_3[attacker]+=exp_skill; }
I teraz moje pytanie brzmi.. co zle robie.. poniewaz gdy wybiore pierwszy skill to przy zabicu i tak dodaje do kazdego skilla ;/
a chodzi mi o to ze jak wybiore dany skill to zeby dodawalo tylko do niego..pozniej jak zmienie na inny to tez zeby dodawalo tylko do niego.. bo jak na razie dodaje do wszystkich.. jezeli sa jakies bledy to psizcie.. bo kod wczoraj skasowalo i pisalem to z pamieci..
Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.04.2012 20:20
pfkers 04.04.2012
a jezeli moj kod nie bd dzialal a ktos ma pomysl na inny to niech pokaze kodzik
Dla dociekliwych mala poprawka
no i w public Dead
na
podobnie z innymi.. ale mowie takie szczegoly mnie nie interesuja poniewaz pisalem to na szybko... chodzi mi o konkretny problem
no i w
public client_connect(id)
nie wiem co ja mam z tymi == ;]
Dla dociekliwych mala poprawka
public PrzydzielSkilla_Handler(id,item,menu)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
ma_skilla_1[id] = true;
ma_skilla_2[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 1:
{
ma_skilla_2[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 2:
{
ma_skilla_3[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_2[id] = false;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
no i w public Dead
new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true;
na
ew czy_ma = ma_skilla_1[attacker] = true;
podobnie z innymi.. ale mowie takie szczegoly mnie nie interesuja poniewaz pisalem to na szybko... chodzi mi o konkretny problem
no i w
public client_connect(id)
ma_skilla_1[id] = false; ma_skilla_2[id] = false; ma_skilla_3[id] = false;
nie wiem co ja mam z tymi == ;]
pfkers 05.04.2012
a mi zalezy na tym aby 1 pkt dostawalo sie za fraga i automatycznie na ten skill ktory obecnie uzywamy... mysle ze zrobie takie 3 itemy(fake) i przykladowo tutaj:
i w public death zrobic if'a z tym .. a jak sie zmieni skilla np tutaj:
co o tym sadzicie ??
case 0: { informacja_przedmiotu_gracza[id][1]; }
i w public death zrobic if'a z tym .. a jak sie zmieni skilla np tutaj:
case 1: { informacja_przedmiotu_gracza_2[id][1]; Wyrzuc_item1_fake(id) }
public Wyrzuc_item1_fake { informacja_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacja_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; }
co o tym sadzicie ??
Ojciec Dyrektor
07.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL