←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Skille CoD MoD (nie dzialaja)

Zablokowany

pfkers - zdjęcie pfkers 04.04.2012

Witam wymyslilem system skilli do Coda lecz cos mi nie dzialaja.. na pewno to jakas glupta ale nei ogarniam.. jezeli ktos wie niech pisze..

new exp_do_skilla;

new skill_1[33];
new skill_2[33];
new skill_3[33]

new bool:ma_skilla_1[33];
new bool:ma_skilla_2[33];
new bool:ma_skilla_3[33];

public plugin_init

register_cvar("exp_skill", "100");

exp_do_skilla = get_cvar_num("exp_skill");


public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)



	if(klasa_gracza[id] == moja_klasa)
	{
   	 WybierzSkilla(id);
	}



if(nowa_klasa_gracza[id] == moja_klasa)
	{
		WybierzSkilla(id);
	}

teraz moj public wybierz skilla

public WybierzSkilla(id)
{

	new skill1[60];
	new skill2[60];
	new skill3[60];
	new tytul[25];

	format(skill1, 59, "Opis Skilla1", skill_1[id]);
	format(skill2, 59, "Opis Skilla2", skill_2[id]);
	format(skill3, 59, "Opis Skilla3", skill_3[id]);
	format(tytul, 24, Twoje Skille:");

	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielSkilla_Handler");
	menu_additem(menu, skill1);
	menu_additem(menu, skill2);
	menu_additem(menu, skill3);

	menu_display(id, menu);
}

Kolej na:


public PrzydzielSkilla_Handler(id)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			
				   ma_skilla_1[id] == true;
				   ma_skilla_2[id] == false;
				   ma_skilla_3[id] == false;
		}
   	 case 1:
		{
		  
				   ma_skilla_2[id] == true;
				   ma_skilla_1[id] == false;
				   ma_skilla_3[id] == false;
		}
   	 case 2:
		{
		  
				   ma_skilla_3[id] == true;
				   ma_skilla_1[id] == false;
				   ma_skilla_2[id] == false;
		}
}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

do public client_connect(id)

ma_skilla_1[id] == false;
ma_skilla_2[id] == false;
ma_skilla_3[id] == false;

i dalej w public Death(item,menu)

		new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma)
		{
	   	 skill_1[attacker]+=exp_skill;
		}

		new czy_ma_2 = ma_skilla_2[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_2)
		{
	   	 skill_2[attacker]+=exp_skill;
		}

		new czy_ma_3 = ma_skilla_3[id] == true;

   	 if(klasa_gracza[attacker] == moja_klasa && czy_ma_3)
		{
	   	 skill_3[attacker]+=exp_skill;
		}


I teraz moje pytanie brzmi.. co zle robie.. poniewaz gdy wybiore pierwszy skill to przy zabicu i tak dodaje do kazdego skilla ;/
a chodzi mi o to ze jak wybiore dany skill to zeby dodawalo tylko do niego..pozniej jak zmienie na inny to tez zeby dodawalo tylko do niego.. bo jak na razie dodaje do wszystkich.. jezeli sa jakies bledy to psizcie.. bo kod wczoraj skasowalo i pisalem to z pamieci..
Użytkownik pfk92 edytował ten post 04.04.2012 20:20
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 04.04.2012

a jezeli moj kod nie bd dzialal a ktos ma pomysl na inny to niech pokaze kodzik

Dla dociekliwych mala poprawka

public PrzydzielSkilla_Handler(id,item,menu)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{

ma_skilla_1[id] = true;
ma_skilla_2[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 1:
{

ma_skilla_2[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;
}
case 2:
{

ma_skilla_3[id] = true;
ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_2[id] = false;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


no i w public Dead

new czy_ma = ma_skilla_1[id] == true;

na

ew czy_ma = ma_skilla_1[attacker] = true;

podobnie z innymi.. ale mowie takie szczegoly mnie nie interesuja poniewaz pisalem to na szybko... chodzi mi o konkretny problem

no i w

public client_connect(id)

ma_skilla_1[id] = false;
ma_skilla_2[id] = false;
ma_skilla_3[id] = false;

nie wiem co ja mam z tymi == ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 05.04.2012

Zrób na podstawie dodawania umiejętności po wbiciu lvla :)
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 05.04.2012

a mi zalezy na tym aby 1 pkt dostawalo sie za fraga i automatycznie na ten skill ktory obecnie uzywamy... mysle ze zrobie takie 3 itemy(fake) i przykladowo tutaj:

case 0:
  {
     informacja_przedmiotu_gracza[id][1];                                      
  }

i w public death zrobic if'a z tym .. a jak sie zmieni skilla np tutaj:


case 1:   
{    
      informacja_przedmiotu_gracza_2[id][1]; 
	   Wyrzuc_item1_fake(id)
}

public Wyrzuc_item1_fake
{
informacja_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; 
informacja_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
}

co o tym sadzicie ??
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 05.04.2012

// do zamkniecia
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 07.04.2012

@@ do zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 07.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany