Witam, jak w temacie. Mam problem w trzech klasach premium ( tylko jedna z 4 działa). Mianowicie, gdy się kogoś zabije to samemu się pada.
Jakieś pomysły?
Gdyby ktoś był chętny pomóc to mogę podesłać sma na pw, gdyż nie chcę go udostępniać.
dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.04.2012 18:51
#2
Napisano 03.04.2012 18:59
Pancerz Nomexowy ... gdy strzelamy w kogos odbija pocisk do nas
Chyba ze tak jak napisales.. .ze najpierw kogos zabijemy a pozniej my giniemy tak ?
Chyba ze tak jak napisales.. .ze najpierw kogos zabijemy a pozniej my giniemy tak ?
#3
Napisano 03.04.2012 19:13
tak, dokładnie tak.
Najpierw na liście jest mój kill, a poniżej jest mój dead ( dziwnie to wygląda bo zazwyczaj jest X Petrus, a w tym przypadku jest puste miejsce ---> broń Petrus. Chodzi o to, że wygląda to tak, jakby zabiło mnie puste pole ;d )
Poza tym, dzieje się to za każdym razem.
Najpierw na liście jest mój kill, a poniżej jest mój dead ( dziwnie to wygląda bo zazwyczaj jest X Petrus, a w tym przypadku jest puste miejsce ---> broń Petrus. Chodzi o to, że wygląda to tak, jakby zabiło mnie puste pole ;d )
Poza tym, dzieje się to za każdym razem.
#4
Napisano 03.04.2012 20:45
/////
Jest to chyba wina wbudowanego vipa ( coś w stylu 3.4)
Jak próbuję usunąć kod vipa to mi nie wychodzi bo komendy przestają działać np. /klasa /sklep, a ogólnie silnik coda działa.
Pomoże ktoś usunąć go?
Jest to chyba wina wbudowanego vipa ( coś w stylu 3.4)
Jak próbuję usunąć kod vipa to mi nie wychodzi bo komendy przestają działać np. /klasa /sklep, a ogólnie silnik coda działa.
Pomoże ktoś usunąć go?
#5
Napisano 04.04.2012 00:07
w public Death masz cos zmienione
cos w stylu
wiecej nie moge pow bo nie mam kodu
cos w stylu
SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker);
wiecej nie moge pow bo nie mam kodu
#6
Napisano 04.04.2012 08:31
Zamieszczam fragment kodu Co do tego vipa, to najprawdopodobniej jakaś funkcja vipa i sma cod się pokrywają, gdyż jak usuwam dokładnie wszystkie pliki vipa 3.4 to część funkcji silnika cod nie działa.
public Death()
{
new weaponname[20]
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Wytrzymalosc itemu: %i.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 88 && !read_data(3))
fm_set_user_health(attacker, 1);
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(headshot)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+30);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+800);
}
else
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+15);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+500);
}
}
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec|| informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20);
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 71 || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 81))
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 72 && maxClip[weapon] != -1))
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 04.04.2012 18:48
gapa ze mnie ;/ pokaz public TakeDamage
#8
Napisano 04.04.2012 19:50
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 83)
damage -= floatmin(damage, 5.0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 81)
damage += 20.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30)
damage += 20.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 81)
damage -= floatmin(damage, 10.0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 79)
damage += 15.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 70)
damage -= floatmin(damage, 10.0);
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 29)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 51)
damage-=(7.0<damage)? 7.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31)
damage+=25;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 36)
damage+=9;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42)
damage+=8;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 54)
damage+=30;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 43)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 50)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51)
damage+=5;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 58)
damage+=20;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 59)
damage+=15;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 74 && damage >= 40.0)
client_cmd(this, "drop");
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 73)
fm_set_user_health(idattacker, min(maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker], get_user_health(idattacker)+floatround(damage)))
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_SCOUT)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 55 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 56 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Kapitan && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Kapitan && random(4) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_GALIL)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 62 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 60 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AK47)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 57 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 82 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 83)
damage = float(health);
if(klasa_gracza[idattacker] == Samuraj && !random(2))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 34 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53 && random(6) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 59 && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_M3)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 35 && random_num(2, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 2) || (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 80 && !random(5)))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 35 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 53 && random(3) == 1))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_AWP)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 32 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 67)
{
if(weapon == CSW_USP && !random(4))
damage = float(health);
if(weapon == CSW_MP5NAVY && !random(10))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 46 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 47 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
if(task_exists(this+ZADANIE_ODBIJAJ))
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
new damage = read_data(2);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
SprawdzPoziom(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodałem jeszcze public Damage
liczę na pomoc
#9
Napisano 04.04.2012 19:53
nie wiem ... moze z tym masz problem
if(task_exists(this+ZADANIE_ODBIJAJ)) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
#10
Napisano 05.04.2012 11:35
Udało mi się to rozwiązać,
Jak ktoś potrafi usunąć wplecionego vipa z kodu, to proszę o info. Nie wiem czemu jak go usunę to mam nie aktywne komendy na serwerze np. /klasa.
pozdrawiam
up@
+ za chęci
Jak ktoś potrafi usunąć wplecionego vipa z kodu, to proszę o info. Nie wiem czemu jak go usunę to mam nie aktywne komendy na serwerze np. /klasa.
pozdrawiam
up@
+ za chęci
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych