←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Odporność na moc klasy

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 03.04.2012

Witam,

jak zrobić, aby nie zabijało się swoich kolegów z teamu mocą danej klasy np rakietką. We wsparciu ogniowym jest takie coś:

   	 if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) rowny teamowi obrywajacego to idziemy dalej
continue;


A jak to zrobić gdy mamy takie coś:

   	 if( pev( pEntity, pev_takedamage ) != DAMAGE_NO )
{

// Check if this is player and player on team
if( is_user_valid_connected( pEntity ))
{
// Retrieve health
static iHealth
iHealth = get_user_health( pEntity )

// We should be alive
if( iHealth - flDamage >= 1 )
{
// Cause some damage
ExecuteHamB( Ham_TakeDamage, pEntity, 0, Player, flDamage, DMG_BULLET | DMG_ALWAYSGIB )
}
else
{
// Die
g_bKilledByLaser[ pEntity ] = true
ExecuteHamB( Ham_Killed, pEntity, Player, 2 )
g_bKilledByLaser[ pEntity ] = false
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kołodziej - zdjęcie Kołodziej 03.04.2012

wyłaczyć ff ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Klakier - zdjęcie Klakier 03.04.2012

ff jest wyłączone a i tak można zabić kolege ze swojego teamu np. rakietka
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 04.04.2012

 if(pev(pEntity, pev_takedamage) != DAMAGE_NO)
{
if(is_user_valid_connected(pEntity))
{
if(get_user_team(pEntity) == get_user_team(Player))
return;
static iHealth
iHealth = get_user_health( pEntity )

if( iHealth - flDamage >= 1 )
{
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pEntity, 0, Player, flDamage, DMG_BULLET | DMG_ALWAYSGIB)
}
else
{
g_bKilledByLaser[pEntity] = true
ExecuteHamB( Ham_Killed, pEntity, Player, 2)
g_bKilledByLaser[pEntity] = false
}
}
}
Odpowiedz