Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.04.2012 08:41
Chciał bym wiedzieć jak dodać aromr do klasy np. tak ze 100 armoru
#2
Napisano 01.04.2012 08:45
Do
cod_class_enabled
do cod_class_disabled:
do plugin_init:
i na koniec
cod_class_enabled
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
do cod_class_disabled:
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
i na koniec
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
#3
Napisano 02.04.2012 05:59
Dzięki do zamknięcia
#4
Napisano 02.04.2012 14:23
coś to nie działa nie moge dodać
Klasa której próbowałem dodać armor
Sprawdźcie
Klasa której próbowałem dodać armor
Sprawdźcie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Czolganie | Dla klasy [CoD Nowy]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r | Edit by d0n tHe Pr0oo"
new bool:moze[33]
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Cichy";
new const opis[] = "Moze sie czolgac + 100 armoru";
new const bronie = 1<<CSW_TMP ;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public newround()
{
for(new i = 0; i < sizeof moze; i++)
moze[i] = false
client_cmd(0,"-duck")
}
public client_PostThink(id)
{
new button = pev(id,pev_button)
new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
if(ma_klase[id])
if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
client_cmd(id,"+duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,5)
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
moze[id] = true ;
}
if(button & IN_JUMP && moze[id])
{
new Float:vVelocity[3]
pev(id,pev_velocity,vVelocity)
vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2])))
set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)
set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
}
}
else
{
if(moze[id])
{
client_cmd(id,"-duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,0)
moze[id] = false;
}
}
}
public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_SUPERCEDE
return FMRES_IGNORED
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
Użytkownik qwert123654 edytował ten post 02.04.2012 14:25
#6
Napisano 02.04.2012 15:40
Dalej nic
logi:
logi:
codclass_cichyzabojca.sma(35) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_cichyzabojca.sma(35) : warning 215: expression has no effect
codclass_cichyzabojca.sma(35) : warning 215: expression has no effect
codclass_cichyzabojca.sma(35) : warning 215: expression has no effect
codclass_cichyzabojca.sma(35) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_cichyzabojca.sma(35) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_cichyzabojca.sma(35) : fatal error 107: too many error messages on one line
#8
Napisano 03.04.2012 05:56
Dzięki piękne
Do zamknięcia
Do zamknięcia
#9
Napisano 03.04.2012 19:48
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych