Zrespienie gracza w odpowienim miejscu
d0naciak
31.03.2012
Tak jak w temacie, chcialbym odrdzic gracza w przeze mnie wyznaczonym miejscu. Moze mi ktos pomoc ? A i nei chce linkow z alieda w ktorych nic nie zrozumiem
Fili:P
31.03.2012
Czyli w Ham Spawn Post teleportuj gracza do miejsca, gdzie ma niby się zespawnować.
d0naciak
31.03.2012
ale na jakiej zasadzie to sie podaje np 50.0 origina w pozycje Y, jak daleko mnie zrespi
K!113r
31.03.2012
o 50 unitów po osi Y (ale w jakim kierunku to dokładnie nie określisz, bo osi na mapie nie masz zaznaczonych )
z czyli trzeci parametr jest na pewno do góry
EDIT:
źle napisałem, jak byś dodał do aktualnego origina +50 to byś się przesunął po osi Y, a tak to znajdziesz się na punkcie(x, 50, z)
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.03.2012 21:22
z czyli trzeci parametr jest na pewno do góry
EDIT:
źle napisałem, jak byś dodał do aktualnego origina +50 to byś się przesunął po osi Y, a tak to znajdziesz się na punkcie(x, 50, z)
Użytkownik K!113r edytował ten post 31.03.2012 21:22
ogieR8
17.04.2012
Tez ciekawi mnie to pytanie i szkoda, ze np. nie ma pewnych współrzędnych, albo jakiś 'skrótów' na mapy. No coz, gdybac można, ale i tak dołączam się do pytania, czy trzeba będzie w takim wypadku zrobić każdej mapie oddzielne współrzędne, jak to się robi w dodawania spawnu, czy moze NoKillZones (bo wiele wygodniej byłby stałe spłrzędne na BS A id np ).
Użytkownik ogieR- edytował ten post 17.04.2012 19:45
Użytkownik ogieR- edytował ten post 17.04.2012 19:45
mierzwi 17.04.2012
idziesz w róg mapy i sprawdzasz za pomocą pev pev_origin swoją pozycję (najlepiej printuj na chacie), potem kopiujesz i wpisujesz w tego set_peva pev_origin
Goliath
18.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL