←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Wieksze dmg broni i 1/1 z aw...

Zablokowany

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 31.03.2012

Witam! Chce zrobic klase zeby strzał mial +15 obrazen nie wiem jak i jak zrobic w 1 klasie 1/1 z awp 1/4 z m4 1/1 z noza i 1/2 z usp/glock
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 31.03.2012 15:09
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 01.04.2012

Refresh moze byc napisane tylko 1/1 z awp i 1/4 z m4 tak dla przykladu
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 01.04.2012

Dodajesz na początku
#include <hamsandwich>

W plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

i na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Masz przykład 1/4 z m4
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 01.04.2012

a jak to bedzie wyglądalo na 2 bronie??
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 02.04.2012

Ref
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 02.04.2012

Przykład na 2 bronie:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;


Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
Odpowiedz

ChadaWGW2 - zdjęcie ChadaWGW2 02.04.2012

Przykład na 2 bronie:


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;


Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza

dzięki Koxiku +
do zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 02.04.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany