[ROZWIĄZANE] Wieksze dmg broni i 1/1 z aw...
ChadaWGW2 31.03.2012
Witam! Chce zrobic klase zeby strzał mial +15 obrazen nie wiem jak i jak zrobic w 1 klasie 1/1 z awp 1/4 z m4 1/1 z noza i 1/2 z usp/glock
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 31.03.2012 15:09
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 31.03.2012 15:09
ChadaWGW2 01.04.2012
Refresh moze byc napisane tylko 1/1 z awp i 1/4 z m4 tak dla przykladu
Maniek974
01.04.2012
Dodajesz na początku
W plugin_init:
i na koniec
Masz przykład 1/4 z m4
#include <hamsandwich>
W plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Masz przykład 1/4 z m4
Fili:P
02.04.2012
Przykład na 2 bronie:
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
ChadaWGW2 02.04.2012
dzięki Koxiku +Przykład na 2 bronie:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
do zamkniecia
Goliath
02.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL