←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z klasą Darky

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 31.03.2012

Witam! Robilem klase i wyskoczylo mi 4 błedy proszę dodac od razu premium i napisac co bylo zle


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
Quote

  • +
  • -
xXxKarolxXx's Photo xXxKarolxXx 31.03.2012

Zmien
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);


Na

new const bronie    = 1<<CSW_AK47;
Quote

Trikolo's Photo Trikolo 31.03.2012

Zmien

new const bronie	= (1<<CSW_AK47);


Na

new const bronie	= 1<<CSW_AK47;


To nadal to samo jak nie wiesz to się nie wypowiadaj ...

Łap :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
	  
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]	= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie	= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Co w niej zmieniłem ? Wszystko !

Ps. Premka na flagę H :P
Edited by Trikolo, 31.03.2012 14:49.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 31.03.2012

@ Up thx +

Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw
Quote

Trikolo's Photo Trikolo 31.03.2012

@ Up thx +

Trikolo dalem + bez sprawdzenia przerobilem na 1500 bo chcialem zobaczyc czy dziala i nie dziala popraw


A co przerabiałeś na 1500 ? ^^

Pokaż mi kod przerobiony
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 31.03.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Darky [Premium]";
new const opis[] = "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Szlendii's Photo Szlendii 31.03.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
				
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]			= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie			= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T
Edited by Szlendii, 31.03.2012 17:04.
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 31.03.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
				
new const nazwa[]   = "Darky [Premium]";
new const opis[]			= "Dostajesz ak47 i +15 dmg z niego";
new const bronie			= (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NO NO");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Darky] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AK47)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1500.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}

Proszę. Działa 100% Nie ma żadnych błędów. Premium na flagę T



Biore new game wlaczam mape i musze okolo 3/4 strzalow oddac zeby zabic a boty maja 100 hp
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 01.04.2012

Ref
Quote

  • +
  • -
Szlendii's Photo Szlendii 01.04.2012

A czy wpisałeś nazwę klasy do codmod-plugins.ini ? W ogóle czy masz moda wrzuconego ?
Quote

ChadaWGW2's Photo ChadaWGW2 02.04.2012

A czy wpisałeś nazwę klasy do codmod-plugins.ini ? W ogóle czy masz moda wrzuconego ?

Taki glupi to nie jestem:)
Quote