Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Używanie modeli w pluginie


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 mimo114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Posted 30.03.2012 13:13

Witam.
Mam pytanie.
Wiec chodzi mi ogólnie o tutorial w którym opisane jest używanie modeli zarówno zmienianie modelu np.Broni jak i tworzenie rzeczy typu rakieta ,apteczka.
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2,178
Offline

Posted 30.03.2012 15:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2,079
Godlike

  • Postów:5,707
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Posted 30.03.2012 15:34

Najpierw trzeba "przygotować" model w plugin_precache() jako

precache_model("models/nasz_model.mdl");


Potem za zależy. jak chcesz zmienić komuś model broni to używasz

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nasz_model.mdl")

a jak do apteczek rakiet to nadajesz bytom odpowiedni model

entity_set_model(ent, "models/naszmodel.mdl");

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users