Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Używanie modeli w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mimo114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:72
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lubliniec
Offline

Napisano 30.03.2012 13:13

Witam.
Mam pytanie.
Wiec chodzi mi ogólnie o tutorial w którym opisane jest używanie modeli zarówno zmienianie modelu np.Broni jak i tworzenie rzeczy typu rakieta ,apteczka.
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 30.03.2012 15:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.03.2012 15:34

Najpierw trzeba "przygotować" model w plugin_precache() jako

precache_model("models/nasz_model.mdl");


Potem za zależy. jak chcesz zmienić komuś model broni to używasz

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nasz_model.mdl")

a jak do apteczek rakiet to nadajesz bytom odpowiedni model

entity_set_model(ent, "models/naszmodel.mdl");

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych