.sma nie daje bo nie zrobilem czekam jak dodac
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 29.03.2012 16:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.03.2012 16:30
Użytkownik Kofi24 edytował ten post 29.03.2012 16:30
Napisano 29.03.2012 16:41
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Author" new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class("Strzelac","nie ma rozrzutu broni",CSW_M4A1,1,1,1,1) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id]) { new Float:punchangle[3]; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } return FMRES_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] =false; }
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id]) { new Float:punchangle[3]; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } return FMRES_IGNORED; }
Napisano 29.03.2012 16:43
Napisano 29.03.2012 20:05
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "Ma mniejszy rorzut";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if((button & IN_ATTACK) && ma_klase[id])
{
new Float:punchangle[3];
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
Napisano 29.03.2012 20:53
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
Napisano 29.03.2012 20:58
Napisano 30.03.2012 00:02
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych